4 Mayıs 2009 Pazartesi

KOLAY LOGO YAPILIŞINI VE FOTOLARINIZA EFEKT VERMEYİ RESİMLİ OLARAK TARİF EDİYORUM.


Dostlar blog tanıtımlarında ve etkinliklerde biliyorsunuz logo yapmaya ihtiyaç duyuyoruz.Ayrıca bu yolla pullar,efektler,glitterler ekleyerek fotolarınızı şenlendirebilirsiniz. Ben sizin için küçük bir örnek yaptım.orguknit
Buraya ücretsiz üye olup kendinize logo yapmayı aşamalarla resimleyerek anlatmaya çalıştım.Güle güle kullanın efenim.burayabuyrun.

Not:Büyütmek için resimlerin üzerine tıklayınız.






18 yorum:

иαℓαи dedi ki...

selamlar,

Güzel paylaşım tşkler :)

Mavi Bahçe dedi ki...

PAylaşımın için teşekkürler canım

egdone dedi ki...

Sevgili ORGUKNITim bu ne güzel ...Arkadaşım daha çok bu tür bilgiler ekle sen bizler için. Bloglarımızda bu tür eklemeleri yapabilmeliyiz de senin gibi araştırmacı-geliştirmeci ve bir de bunu sunumlayıcı dostlara ihtiyaç var. Ben devamını isterim:)Ellerine sağlık...

SMİLENA dedi ki...

canocum harika bişey paylaşmışsın bizimle .şimdi biraz kurcalıycam..
alttaki çikolata şelalesi çok güzel görünüyor...
seni büyük öpüyorum.kendine çok çok iyi bak.güzel bir hafta dilerim.

Nesli dedi ki...

paylaşımın için teşekkürler anlamaya çalışıyorum sağol canım

defneylebirlikte dedi ki...

eskiden çok meraklıydım bu logolara.yine bir deneyeyim bakalım.sevgiler...

Nesli dedi ki...

sanırım yaptım bişeyler teşekkürler
canım benim

NeSTaL dedi ki...

Ne güzel bende denerim.:)

Paşa dedi ki...

paylaşım için saol inş. bir ara denerim:( çok yoğunum ve net canavarlarından bana fırsat kalmıyorkı:(

meltem dedi ki...

ya canım ne süper oldu bu bilgi şimdi ama benim pc bozuk :((
neyse bi düzelsin ben de denicem :)

aysece dedi ki...

Öncelikle paylaşımın için çok teşekkürler. Sanırım benim pc de bir problem var, resimlerin üzerini tıklatsamda hoplatsamda resimler büyümüyor. Daha sonra tekrar deneyeceğim. Sevgiler...

gonca - pembemerdane dedi ki...

Böyle bir site arıyordum ben de inan çok sağol canım:))

beyaz mendil dedi ki...

Teşekkürler hayatım,bizlerle böyle değerli bilgileri paylaştığın için.Sevgilerimle

akasyakokusu dedi ki...

Tşkler arkadaşım..
Pcde pek usta değilim ama anlatımla yapabilirim belki..
Bir ara bakayım adrese..sevgiler.

herşeyden azıcık dedi ki...

bunlar gerçekten çok güzel oluyor ama sayfayı yavaşlatıyor o yüzden biraz cıss bir konu:))

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

en kısa zaman da deneyeceğim..

neslihan dedi ki...

canım çok teşekkürler,hemen deneyeceğim:-)bi de şu imza işi nasıl oluyor onu anlatabilir misin?çok güzel duruyor.sevgilerimle...

aşevi dedi ki...

tam bana göre canım kardeşim. iyi ki varsınız da böyle şeyleri öğrenebiliyoruz. ellerine sağlık:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...