6 Mayıs 2009 Çarşamba

HOBİ SETİM GELDİİİİ.ÇOK SEVİNÇLİYİM.VE ANNECİĞİMİN DOĞUM GÜNÜ

Dostlar ne zamandır beklediğim hobi setim geldi.Güya vakit bulacağım da içindeki projeleri yapacağım.Tabii ki benim şu hesap kitap işleri bana biraz nefes aldırırsa.İnşallah sizlere cicili bicili güzel çalışmalar yapıp,sunabilirim.Hayali bile güzel.Hobi setim takı,kurdele nakışı,örgü ve boyama tekniklerini içeren 5 Cd ve 4 kitaptan oluşuyor..Hadi bakalım kimbilir içimden hangisini yapmak gelecek.Ayın 10 una kadar doluyum.Ondan sonra biraz boşluğum var.Planım o sürelerde yapmak.İşte son durumum böyle.
Dostlar Ayrıca anneciğimin bugün doğum günü.Buradan müsaadenizle anneme sesleneceğim
Anneciğim sana birşey göstereceğim bir sayfama bakarmısın?diye senin dikkatini çektim ya.Şimdi bu satırları okuyup,gözlerin dolacak biliyorum.
Canım annem bugün gerçek insan olma mücadelesi veriyorsam senin sayende.Ben hala anne olamadım ama olsaydım,kesinlikle senin beni yetiştirdiğin gibi çocuğumu yetiştirirdim.İyi ki varsın.İyi ki benim annemsin.Yazdıkça duygulandım.Sana yazmak istedim.Çünkü burası günlüğüm biliyorsun.Akşam yanına geldiğimde sarılıp ağlaşırız.Anne kız olmanın mutluğundan dolayı.Ellerinden öpüyorum anam nice yıllara sağlıkla uzun ömürle mutlulukla hep bizimle ol İnşallah.

45 yorum:

derya dedi ki...

Canımmm eminim harikalar yaratıcak
sın.Sabırsızlıkla bekliycem kocaman
öpüyorum...

SMİLENA dedi ki...

harika bişeymiş.çalışmalarını bekliyorum.kolay gelsin.hesap kitap iş zor canocum.
seni büyük öptüm
mimini cevapladım

Güneş dedi ki...

Bakalım neler çıkacak, takipteyiz.
Sevgiler.

Dolunay dedi ki...

beklıyoruz calısmalarını

saniye dedi ki...

merakla bekliyorum neler yapıcaksın annenin doğum günü kutlu mutlu olsun yazdıklarını okuyunca çok duygulandım sevgilerimle

Eylem dedi ki...

annenin doğum gününü kutluyorum.umarım saglıklı ve uzun bir ömür daha birlikte olursunuz.

Paşa dedi ki...

ANNECİĞİNİN DOĞUM GÜÜNÜNÜ KUTLARIM NİCE MUTLU SENELERE ALLAH AYIRMASIN SİZİ DİYORUM:)SEVGİLER

e.t. dedi ki...

Birlikte geçireceğiniz nice nice uzuuuuun mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum.
(Bu arada 5 Cd 4 kitap bana biraz korkutucu geldi, yap yap bitmez :P )
şaka bi yana eserlerinizi bekliyoruz.
bisürü sevgiler.......

DÜN BUGÜN dedi ki...

Anacığının doğum gününü bende sevgiyle kutluyorum,Allahım analarımızı başımızdan eksik etmesin,sevgiler

ŞANSLI dedi ki...

Setin gelmiş ne güzel şeyler yapacaksın kimbilir.Kolay gelsin.Anneciğinin doğum gününü bende kutlarım.Sağlıklı,huzurlu uzun ömür diliyorum sizlere.
Sevgi ve sağlıkla kal

egdone dedi ki...

Sevgili ORGUKNIT
Annene nice uzun seneler arkadaşım...Sen çoğu anneden daha annesin ya...Yapma ben de doldum burada. Nasıl güzel bir insansın...Allah her şeyi gönlüne göre versin...Sevgiler...NESLİN-EGDONE

Prima Rima dedi ki...

Anneciğinin yaş gununu kutlarım senınde yapacagın çalışmaları heyecanla bekleyecegım bilesin:)

kedicibasi dedi ki...

annenizin doğum günü kultu olsun hayırlı mutlu uzun ömürler dilerim

Mavi Bahçe dedi ki...

Annene nice mutlu yıllar diliyorum sevdikleriyle beraber canım.ÇAlışmalarınıda bekliyorum

papatya dedi ki...

annenin doğum günü kutlu olsun umurım bir gün sende anne olmanın o büyülü tadına varırsın sevgilerimle

Nesli dedi ki...

ne yaparsan yap çok güzel olacağı kesin canım
anneciğinin ellerinden öper doğum gününü kutlarım nice mutlu yıllar

Çiğdem dedi ki...

Anneciğine de sevgiler,senin gibi bir evladı olduğu için ne mutlu.Güzel çalışmalar yaparsın canım,yeni bir projeye başlama fikri bile zevkli:)

NeSTaL dedi ki...

Annenin doğum gününü kutlarım bende. Yeni çalışmalarını merakla bekliyoruz. Sevgiler...

Tijen dedi ki...

Anneciğin çoook güzel bir ömür sürsün, tüm sevdikleriyle...

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Annenin doğumgününü kutluyorum. Ona uzuuuuun sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum. Bir sürü de torun :) Hobi setinle yapacağın harika şeyleri merakla bekliyorum. Sevgiler...

lori dedi ki...

ben de okurken duygulandim.. anneler-babalar-kardesler hep uzun ve saglikli yasasinlar. Cuma gunu de benim anacimin dogum gunu.
uzun ve saglikli bi hayat diliyorum annene, anne demeye doy insallah. (kim doyar ki?)

TAZENANE dedi ki...

Hobi sepetinden neler çıkacak.
Annenin doğum günü kutlu olsun.
Sevgiler.

Tinker Bell dedi ki...

Neler varmış bakalım o sepetin içinde,neler neler çıkacakmış ???

Anneciğininde doğum günü kutlu olsun...

içimdeki yolculuk dedi ki...

annenizin dogum gününü kutlarım.nicee uzun huzurlu ve saglıklı yaşlara

liza dedi ki...

İçinde sanat ruhu olan insanlar yaratıcı olurlar bakalım sen yeni setinle neler yapacaksın merakla bekliyorum.Ayrıca anneciğinin doğum gününü de kutluyorum.Allah ayırmasın.

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Hobi setiyle güzelmi güzel işler çıkaracağına eminim.anneciğinin doğum günü kutlu olsun.Allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah.

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

Güle güle kullan canım.Çok güzel işler çıkaracaksın eminim.Anneciğinede uzun sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum.Allah anneciğini başından eksik etmesin.Nice yılları olsun.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ANNENİN ELLERİNDEN ÖÜPÜYORUM NİCE SENELERE EN SEVDİĞİ İNSANLARLA BERABER İNŞALLAH SAĞLIK SIHHAT İÇERİSİNDE...
HOBİ SEPETİNDE HAYIRLI OLSUN GÜLE GÜLE KULLAN...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Anneciğinin doğum gününü ben de kutlarım.Nice yıllara inşallah.Hobi setinide güle güle kullan:))

ayfersultan dedi ki...

sa.Güzel dileklerin için çok sağol..anneciğine sağlıklı,bereketli bol paylaşımlı uzun ömürler dilerim..sevgiyle kal.A.E.O ayfersultan

herşeyden azıcık dedi ki...

Güle güle kullan inş sen oradkilerden daha güzel şeyler yaparsın bekliyorum bu arada annecinin ellerinden öperim inş daha nice mutlu yıllara diliyorum sevgiler

neslihan dedi ki...

canım annenin doğum günü kutlu olsun.nice güzel yıllar diliyorum.

hobi setinin güle güle kullan.çok fonksiyonlu.kolaylıklar diliyorum.ve eminim harika şeyler yapacaksın.sevgilerimle...

dantelistan dedi ki...

öncelikle annenin yeni yaşını kutluyorum hobi setiyle senin elinden çok yararlı işler çıkacağından eminim iyi günler

akasyakokusu dedi ki...

Öncelikle sepetin bol hobiler doldursun..Bakalım hünerlerini bekleyelim canım..
Ayrıca anneciğinin ellerini öpüyorum...Onlar en güzellere layıklar..Yağla-balla besleyin onları..Kaybedince ççook hayıflanıyor insan...Teyzemin ellerinden hürmetle öpüyorum canım...sevgilerimle..

tatesal dedi ki...

Akşam anneciğinin elini öpüp,koklaşıp,ağlaştıktan sonra ki Allah ağlatmasın mutluluk gözyaşları diyelim sonra benim yerimede elini öp ve ömür boyu mutluluklar dile canım olur mu? Daha nice yıllara hep beraber huzurla ve sağlıkla ulaşın...Sevgiler...

SMİLENA dedi ki...

teyzeciğime nice güzel yıllara.
uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum ve yanaklarında kocaman öpüyorum..
bu ara hep annelerin doğum günleri var.benimkinin de 24 mayısta..
sizi çok öpüyorum.bu yazıyı sonra ekledin galiba.çünkü ilk okuduğumda sadece set yazısı vardı...

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Canım, sevgili annenin doğum günü kutlu olsun.

Hobi setinden çıkaracağın çalışmalarını da merakla bekliyorum. Sevgiler.

DuruButik dedi ki...

hobi setiyle yapacaklarını merakla bekliyorum...
sevgiler...

aşevi dedi ki...

bayağı geç oldu ama annenizin doğum gününü kutluyorum:)

beyaz mendil dedi ki...

Hobi setini güle güle kullan hayatım.İnanıyorum sen en kısa süre de çok güzel şeyler yapacaksın.

Gelibolu17 dedi ki...

hayırlı cumalar canım sevgiler selamlar Annenizinde yeni yaşı hayırlı olsun.

Tibet'in annesi dedi ki...

biraz geç kaldım ama...

annenizin yaşgünü kutlu olsun. birlikte daha nice yıllar diliyorum. sevgiler

laguer90 dedi ki...

Annenize-size -ailenize sağlıkla nice yıllar!
Hediye hobi setinizle ne eserler çıkarırsınız merakla bekleyeceğim;)
Güzel bir cuma öğlen sonrası ve gönlünüzce güzellikler diliyorum...
Sevgiler..

mutfaktaki zaman dedi ki...

Allah anneciginize uzun yillar nasip etsin saglikla mutluluklaa sevgilerrr

birdutmasali dedi ki...

doya doya uzun bir ömür geçirmeniz dileğimle kutluyorum canım.
sevgiler.. tebrikler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...