13 Mayıs 2009 Çarşamba

ETKİNLİKTE,SAYENİZDE MAYIS VE HAZİRAN AYLARI EV SAHİBELİĞİ YAPACAK DOSTLAR BELLİ OLDU.

Dostlar sayenizde Bloglara yolculuk etkinliğimizde mayıs ve haziran ev sahibeliği rezervasyonumuz dolmuş bulunmakta.İlginize çok teşekkürler.
**Temmuz ayı ev sahibeliği yapmak isteyen dostlar
benimle ve zeynebingüncesi.blogspot.com arkadaşımızla iletişime geçebilirler.**
Perşembe gününe kadar geçici vergi dönemi olduğu için bayağı yoğunum.Perşembe sonrası hepinizi ziyarete geleceğim.
Sağlıcakla kalın.Sevgilerimi yolluyorum.

13 yorum:

birdutmasali dedi ki...

tüm arkadaşlara şimdiden kolaylıklar dilerim..
sevgiler cnm.

saniye dedi ki...

işinde kolaylıklar diliyorum sevgilerimle

Dolunay dedi ki...

kolay gelsın

tasarım mekani dedi ki...

Guzel bir aktivite... devami hep gelir ins. tskler, medinem

Eylem dedi ki...

ben biraz konuya uzak oldugum için pek anlayamadım etkinliğin içerigini.acaba sorsam ayıp olurmu?

SMİLENA dedi ki...

kolay gelsin şekercim..
öptüm

Tibet'in annesi dedi ki...

kolay gelsin, görüşmek üzere...

ikkuş... minikkuş.. yavrukuş... dedi ki...

nasıl oluyo bu misafirlik bende oynamak istiyorum. örgü bilmem ama yemek bilirim . nasıl olcak :) bloga mı geliyorsunuz eve mi ? ayy cok cahilim :D

ŞANSLI dedi ki...

Etkinliği takip ediyorum teşekkürler.
Kolay gelsin.
Sevgiler

pelin'ce dedi ki...

Bende etkinliğin içeriğini tam anlamadım,ama takipteyim...
Kolaylıklar...

kubra zeynep kara dedi ki...

tamam sevgilli örtmenim.mailiniz olmadığı için mecburen buraya yazıyorum:)
sevgilerr

Gelibolu17 dedi ki...

selam canım nasılsın? hayırlı cumalar sevgiler

papatya dedi ki...

Allah kolaylık versin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...