3 Mayıs 2009 Pazar

ÇİKOLATA ŞELALESİ


Evet güzel dostlar hafta sonu eşimin 3 yeğeni bizdeydi.Ben de onlara çikolata şelalesini yaptım.
Çok beğendiler.En ufaklığı başka yok mu? yenge deyince bir başka mutlu oldum.
Şimdi geçiyorum tarife.
Efenim malzemeler şöyle;
2 bardak un
2 yemek kaşığı kakao
1 su bardağı toz şeker
1 bardak süt
2 yumurta
1 kaşık margarin
1 kare madlen çikolata
1 paket kabartma tozu
8 adet ufak kalıp
Yapılışı:
Öncelikle toz şeker ve yumurtaları iyice çırptım.Daha sonra içine un ve kakaoyu ekledim.Bu şekilde bir süre karıştırdım.Bir kapta su ısıtıp benmari usulü erittiğim madlen çikolatayı ve kabartma tozunu ekleyip karıştırdım.Daha sonra küçük kalıpları margarinle yağladım.Bu malzemeyi tüm kalıplara döktüm.Daha sonra önceden ısıtılmış 250C fırında 10 dakika kabarana kadar pişirdim.Fırını kapatıp o ısıyla 5 dakika beklettim,soğuduktan sonra yemeğe hazırdır.
Çikolata şelalesi dememin sebebi kabardığında, içindeki eritilmiş çikolata üstten şelale misali akar bir şekil oluşturuyor.Umarım beğenirsiniz dostlar.Çocuklarınıza tavsiye ederim.

38 yorum:

pembe tatlar dedi ki...

Hımmm nefis gözüküyor ellernne sağlık...

papatya dedi ki...

inanmıyorum bir haftadır hastayım ve üşüyorum ve canım inanılmaz derecede tatlı şeyler cekiyor kendim yapmayada halim yok öyle hazırlarda yetmiyor bana aaah bendemi sizi gelseydim ne :)))))))))))))) yiğenleriniz yaşadı seninde ellerine sağlık arkadaşım

sarıgül dedi ki...

harika görünüyor.benim de tatlı krizim tutmuştu.bu olmadı şimdi.siz nefis çikolata şelalesi yeyin ben krizi geçirmek için çikolatayla yetineyim:)

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

OF OF AĞZIM SULANDI TARİFİNİZİ ALIVERDİM.SİZEDE AFİYET OLSUN.

birdutmasali dedi ki...

:((((
TESSÜF EDERİM :)
ÇÜNKÜ Diyetteyiz malum
:))))
yoksa başka ne olabilirki :)

ORGUKNIT dedi ki...

Ya sorma geçen seneye kadar ben de diyetteydim.Kafana takma kiloları ve bol yürüyüş.Bak nasıl veriyorsun kiloları.(^ı^)

NeSTaL dedi ki...

harikalar... eline sağlık...

egdone dedi ki...

Ben de isterim bana neeee...Size gelebilir miyim biraz pasta yiyebilir miyim?:)))Süpersiniz arkadaşım nefis görünüyorlar...

derya dedi ki...

Canımm benim ellerine sağlık harika
olmuşlar kocaman öpüyorum,mutlu hafta
lar...

Doyumluk.... dedi ki...

Şahane olmuş.Çokta severiz.Olsa yenirdi şimdi.Eline koluna sağlık.

yeşim dedi ki...

şelaleye ağzımı dayamak istedim çok güzel görünüyorrr

ellerine sağlık
sevgilerr

Nesli dedi ki...

amaninnn nasılda güzel görünüyorlar ellerine sağlık arkadaşım

içimdeki yolculuk dedi ki...

sanırım çikolataya hayır diyecek birileri yoktur..en azından ben aslaa diyemem.ellerinize saglık.

havvanur dedi ki...

canancım kime yeter kıss 8 tane biz burda 166 tane izleyiciyiz tekrardan yaparmısın yetmediki ellerine saglık canımm:))

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ÖYLE LEZİZ GÖRÜNÜYORKİ JARİKA BİR LEZZET ELLERİNE SAĞLIK CANIM....

Prima Rima dedi ki...

canım tatlı istiyor inadınada herkes tatlı yapmıs yahu:):)

defneylebirlikte dedi ki...

nefis olmuş kesin.eline sağlık canım..

Archilemi dedi ki...

Ya ismi bile güzel ve ben tam şuanda çikolata krizine girmiş bulunmaktayım.Yaz geliyor ne zamana kalacak bu dietler:)

Dolunay dedi ki...

ellerıne ssaglık :)

owl dedi ki...

çikolatalı herşeye bayılırım. bu keklerde harika görünüyor, eline sağlık canım :)

glgn dedi ki...

bu güne kadar sana neden rastlamadım..bu blog tam benlik takibindeyim..sevgiler

özii dedi ki...

Hiç bişey görmemiş gibi yapıyorumm , diyetime devam ediyorummm :)) Benim içinde ye ama 1 lokmacık

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

ellerine sağlık çok güzeller ama sadece 8 tanecik mi offf ya

tatesal dedi ki...

Çok güzel olmuştur,eminim,ellerine sağlık...

fatma dedi ki...

müthiş görünüyor.deneyeceğim hemen..

funda dedi ki...

içinde çikolata geçen herşey kabulümdür :) ellerine sağlık :)

sevil dedi ki...

çikolataya hayır diyemeyenlerdenim ama şimdi dietteyim tatlım ondan harika diyip hemen kaçıyorum yoksa ekrana saldırcam :))
sevgiler

e.t. dedi ki...

merhaba orguknit,
ben sana nacizane bir ödül vermiştim.(22nisan2009 çarşamba - unutulmuş BÖ yazımda )
Ne kadar isabetli bir seçim yaptığımı size bu ödülü veren bu kadar çok kişi ile fikir birliği içinde olmamdan anladım ;)
Ama ben bu kuralları bilmiyordum.
şimdi öğrendim ve şimdi haber verebiliyorum.
Bu arada tarif çok leziz görünüyor. Kakaolu şeylere bayılıyorum. İnşallah deneyeceğim :)

sevgilerimle...

pelin'ce dedi ki...

Nefis olmuşa benziyor,ben de olsam isterdim bir tane daha :))

Ellerine sağlık...

dantelistan dedi ki...

çocukları mutlu etmenin en güzel yolu nefis görünüyor ellerine sağlık

mutfaktaki zaman dedi ki...

ziyaretiniz icin tesekkur ederim izliyiler grubuna dahil oldugunuz icin de ayrica tesekkur ederim gecen sefer girmeye calistim acamamistim blogunuzu bende cvbini bloguma yazmistim yine ugrarsaniz diyee...ellerinize saglik cok istah acici duruyor gelde yeme;)))

ilknur dedi ki...

Ellerine sağlık.Çok güzel olmuştur eminim...Bende deniycem..Afiyet olsun...

ŞANSLI dedi ki...

Eline sağlık..
Çikolata deyince orada durmak lazım.
Hayırlı haftalar.

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

ellerinize SAĞLIK...ÇOK LEZETLİDİR, MUTLAKA...

orguknit dedi ki...

Çook çok teşekkür ederim güzel yorumlarınıza.Vallahi çok mutlu oldum.İnşallah yaptığınızda çocuklarınız ve siz daha da bir sever beni tatlı talı anarsınız.

neslihan dedi ki...

ellerine sağlık canım,ben de bir tane daha isterdim kesin:-)afiyetler olsun.sevgilerimle...

Neslihan dedi ki...

enfes gözüküyor. eminim çok güzel olmuştur. Canım çekti. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

[p]0m to [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet store[/url] 隆锚22 . Mulberry handbags for women can be bought at the authorized world broad web [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet uk[/url] location for Mulberry or at high end retailers for example Bloomingdale隆炉s . Mulberry Bags characteristics a characteristic of their own? Would you evaluate fulfillment in offerring mulberry handbags that mulberry outlet characteristics a attribute of their own? They'll draw [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry factory outlet[/url] worry throughout you decide to go . Cheap [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet[/url] Mulberry Tassel Bag Black Forest attract my eyes . A round of small mouth is very lovable meat, much like the lovely [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet shop[/url] "rabbit lips" . Now Lancel Designer bag sacks and Lancel Designer Wallets have become icons of elegance . Luckily, you will find a variety associated with wholesale handbags out there nowadays consequently ladies will likely not discover [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry bags outlet[/url] the idea rare to find purses the crooks to have . Mulberry is a famous UK-based style for its imaginative and fine quality leather services . Cool stylish Mulberry Satchel Bags for you
In order to pursuit fashion and also be convenient when going out, you may be keen to own a suitable bags to realize your dream.[/p]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...