9 Mayıs 2009 Cumartesi

BLOGLARA YOLCULUK ETKİNLİĞİ HER HAFTA BAŞKA BİR BLOGDA DEVAM EDECEK.


Evet dostlar bloglara yolculuk etkinliğimi hepiniz çok sevdiniz.Ben de bu yüzden her hafta farklı bir arkadaşımız bu etkinliği yürütsün diye düşündüm ne dersiniz?
Ev sahibi olmak isteyen arkadaşlar 1 hafta sayfalarında tanıtmak istedikleri blogları tanıtacaklar.Böylece bu etkinlik hepimizin olacak.

Şimdi başvurmak isteyen arkadaşlar için duyurum aşağıdadır.

''BLOGLARA YOLCULUK ETKİNLİĞİ

http://orguknit.blogspot.com/

tarafından hazırlanmıştır.


EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR http://orguknit.blogspot.com/yani benle :=)) iletişime geçebilir.

Yorum bırakın sıraya alalım sizleride :))''

Hepinize sevgilerimi yolluyorum.

35 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

bendee bendeee:))

asya selda dedi ki...

bendeee bendeeee bendeeee:)

beyaz mendil dedi ki...

Ben de yapmak isterdim ama senin kadar güzel olmaz diye vazgeçtim.Sevgilerimle.Hangi arkadaşımız yaparsa ona başarılar diliyorum.Haberimiz olsun ama:))

içimdeki yolculuk dedi ki...

bütün blogları zevkle okuyup takip ediyorum ama henüz acemiyim ben..ögrenmeye çalışıyorum işte:)
birşeylerde yapmak istiyorum aslında ..yapan arkadaşlardan bilgimiz olsun.sevgilerimle

kubra zeynep kara dedi ki...

anneler gününü kutluyorum,sevgilerimle

SMİLENA dedi ki...

canocum harikasın.tebrik ediyorum seni...
güzel bir haftasonu diliyorum...
öptüm

kubra zeynep kara dedi ki...

sevgili ablacığım hergün bir blogmu tanıtacağım.
yoksa istediğim kadar mı

ORGUKNIT dedi ki...

Zeynepçim sayı sınırı yok .Sadece hergün 1 kez yazı yayınlarsın.O yazı içinde istediğin kadar blog tanıtımı olabilir.
Sadece kural gereği Sana verdiğim yazıyı kopyala ve yazına yapıştır.Ondan sonra tanıtım listeni yapıyorsun.
Kolay gelsin canım.

defneylebirlikte dedi ki...

canım anneler günün kutlu olsun.sıcacık sevgilerrrrrr.

uzmanamator dedi ki...

ben ev sahibi olmaya talibim şimdiden her ne kadar sürçe lisan edersem de şimdiden affola :)

msafir bloğu kim seçecek peki:)

ORGUKNIT dedi ki...

Sevgili uzmanamator,seni de 3. evsahibesi olarak not aldım.
Misafir blog dediğin tanıtılacak blogları kasdediyorsan.Hergün bir yazı yayınlayarak.Tanıtmak istediğin blogları listeleyeceksin kardeşim.
İlgin için çok teşekkürler.

içimdeki yolculuk dedi ki...

sevgili canan yanlış hatırlamıyorsam öyle okumuştum? ben cevabı kendi sayfamdamı burdamı verecegimi bilemeyecek kadar acemiyim..bir çok şeyi nette araştırarak bakarak ögrendim..bilmiyorum ki!..1hafta zeynebi izlesem olmaz mı?

ORGUKNIT dedi ki...

Sevgili içimdeki yolculuk seni de 4.ev sahibesi olarak not alıyorum.
Hiç korkmana gerek yok kardeşim.
Senin sıran geldiğinde sana detaylı olarak ne yapacağını izah edeceğim.
Bu arada Zeynep daha sonra asyaselda ve uzmanamator arkadaşlarımızı da takip ederek detayını öğrenebilirsin.
Tamam mı canım.

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

merhaba,
bende bu etkinliğe katılmak isterim,sizin içinde mahsuru yoksa...

ELBİSTANLI dedi ki...

Yüreginde huzur ve mutluluk; gözlerinde ve yüzünde gülücük eksik olmasin hiçbir annenin.Tüm anneler ve anne adayları anneler günümüz kutlu olsun..hayırlı geceler.

ELBİSTANLI dedi ki...

güzel bir etkinlik canım bende katılmak isterdim ama bu aralar çok yoğunum ve inşaallah arka arkaya gelmesini beklediğim misafirlerim olacak fırsatım olmaz diye katılamıyorum.seni tebrik ediyorum canım güzel çalışmaların için başarılarının devamını dilerim sevgiler.

dantelistan dedi ki...

sen bu işi çok güzel götürüyordun ama dinlenmekmi istedin
canım benim anneler günün kutlu olsun iyi geceler

Paşa dedi ki...

anneler günü kutlu olsun canım iyi geceler.

Eylem dedi ki...

bir kadın olarak anneler günün kutlu olsun.sevdiklerinle beraber ve mutlu geçirecegin nice anneler günü dilegiyle.hep sevgiyle kal.

DÜN BUGÜN dedi ki...

Çok anlamlı bir etkinlik olacak ve iyi fikir,benide sıraya alırsan sevinirim,sevgiler

orguknit dedi ki...

Öncelikle Sevgili dantelistan,paşa ve eylem kardeşlerim çok teşekkür ederim.Ben de sizlerin anneler gününü kutluyorum.Beni de yüreğinizde anne olarak gördüğünüz için çok mutlu oldum.
Sevgili ESra ve Dünbugün etkinliğe gösterdiğiniz ilgi için sizlerede çok teşekkürler.Sizleri de sıraya aldım.

örgüdelisi dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun canım.
Etkinliğine kim ev sahipliği yaparsa ordan merakla yeni blogları takip edicem. Sevgiler.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

TÜM ANNELERİMİZİN VE ANNE ADAYLARIMIZIN ANNELER GÜNÜNÜ CAN-I GÖNÜLDEN KUTLUYORUM...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Farklı bir etkinlik takipçinizim.Belki sonra bende evsahipliği yapabilirim.Sevgiler...

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

anneler günümüz kutlu olsun canım.
harika bir etkinlik olmuş.

lemaninignesinden dedi ki...

anneler gununu kutlarım annelerınınde sevdıklerınızle uzun yıllar dılerım

kizhatce dedi ki...

canım arkadaşım,anneler günün kutlu olsun,beni özleyenler içindesin,bende sizi çok özledim,çok güzel bir geziydi ama dönmekte güzel,görüşmek üzere:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

çok güzel bir etkinlik, ilgi ile takip edeceğim.. zeynep ilk yolculuğa başlamış bile;)
(katılmak isterdim ama 1 hafta boyunca her gün yazamazsam, aksatırsam diye endişe ettim)

tasarım mekani dedi ki...

Bizi bizlere kavusturan, bulusturan arkadasim.. guzel bir hafta diliyorum sevgiler, medinem

Tinker Bell dedi ki...

Ben bu konularda biraz acemiyim,ama nasıl yapacağımı tarif edersen başarabilirim sanırım :))
Bende blogları tanıtmak istiyorummmmm....

Gelibolu17 dedi ki...

canım hayırlı sabahlar sevgiler.selamlar

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba.. bende katılayım en iyisi,güzel bir arşiv olur dimi;) (inşallah aksatmam yazıları:D )
kaç kişi katıldı bilemiyorum hangi tarihlere denk gelir acaba? (kuzenin düğünü sırasına gelirse alamam:( )

akasyakokusu dedi ki...

canım merhaba..geldim daha öncede yazma fırsatım olmadı bu konuda..inan söylenmeye başladımdı beni ne zaman tanıtacak diye:))))
ehhhh bizde tanıtanı bekleriz artık..
ben pek iltifat etmeyi yazmayı dahası yazı dilimi kullanmayı beceremem..kendine iyi bak sevgilerimle..

*kelebek* dedi ki...

ooofooh oh nedir bu yorum bolluğu ?...bana sıra gelmez sanki ..ben zaten nasılsın iyimisin ??diye geldimdi;)..sevgiyle kal...

ELBİSTANLI dedi ki...

Merhaba arkadaşım, sevgili blogcu arkadaşımız rana ve kezibanyenge arkadaşımızın annesi için tevhit ve kuran hatmi okuyoruz.haber vermek istedim okumaya katılırsan çok sevinirim.hayırlı geceler diliyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...