8 Mayıs 2009 Cuma

BLOGLARA YOLCULUK 13

yolculuk


Selam güzel dostlar.Ben yine beyannamelerin içinde kaybolmuş bir haldeyken.Biraz nefes almak için yine sizlere geldim.Burası gerçekten bir başka yahu.Bayılıyorum buranın bir başka büyüsü var.Gelmeden edemiyorsun.

Yoğun iş gündeminden kaçışımda sizler için yine bir kaç güzel blog yakaladım.Bakalım sevecekmisiniz.

Saniyearkadaşımızın bloğu kendi yaptığı elişi çalışmalarından oluşuyor.patchwork,kurdele nakışı,brezilya nakışı,dikiş,mefruşat,çanta,takı,boyama...gibi elişi uğraşılarımı paylaşmak amacıyla bloğunu açmış.Çalışmalarına bayıldım.
.

hobi sarayıbloğumuzda da henüz çok yeni daha Mart ayında aramıza katılmış.Kendisinin yaptığı çalışmaları bizlere sunuyor.Ahşap boyama ve kurdele nakışı çalışmalarına bir bakın derim.

sabunkutusuadlı bloğumuzda en orjinal bulduğum bloglardan.Kendi yaptığı sabunları satışa sunmuş.Doğal bir ürün olması ve sabun konusunda gördüğüm ilk blog olması sebebiyle ben bayıldım bir bakın derim.

bizde yapalımbloğu ise adı üstünde çeşitli tasarımların nasıl yapıldığını bizlerle paylaşıyor.Paylaşımcı bloglardan.
Ben hepsini izlemeye aldım.Yeni dostlar edinmek çok güzel.Umarım bu güzellikler hep bizleri bulsun.
Ben yine şu gıcık olduğum ama yapmaya da mecbur olduğum işime dönüyorum.
Hepinize sevgiler.

11 yorum:

derya dedi ki...

Canımmm sayende yeni yeni arkadaş
lar ediniyorum.Kocaman öpüyorum seni...

hobisarayi dedi ki...

Çok teşekkür ederim.Nasıl mutlu oldum anlatamam:)
henüz dolu dolu bir arşivim yok ama bir dolu arkadaşım,kardeşim oldu ne güzel:)

sergun dedi ki...

değerli yorumlarınız arasında yer almak çok güzel. teşekkür ederim..

Güneş dedi ki...

Ne güzel ytapıyorsun :)

ŞANSLI dedi ki...

Teşekkürler

saniye dedi ki...

çok sağol yeni arkadaşım yorumun ve benide tanıtmana çok ama çok sevindeim seni çok öpüyor sevgilerimle

Betül dedi ki...

Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Ben de çok seviyorum blog dünyasını ve yeni arkadaşlar edinmeyi. Sizin bu uğraşınız da yeni paylaşımlar kazandırıyor.

Sevgilerimle.

*kelebek* dedi ki...

bende saniye fanatiğiyim ..çok beğenirim çalışmalarını..

kubra zeynep kara dedi ki...

yeni bloglar tanıyoruz ya ben bu blog tanıtma işini çok sevdim.
en az haftada bir gün yapmamız lazım:))

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

hepsıde teker teker gezdım cok guzel sayfalar,emek ve sevgı var...ne guzel tanıtıyorsun:)

sevgılerımle..

Sevde dedi ki...

Merhaba ablacım seni ne kadar özlediğimi anlatamam...
bu arada sayfanda değişiklikler yapmışsın, çok d agüzel olmmuş...
Öpüyorum snei ablacım kocamanççç
Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...