24 Nisan 2009 Cuma

YARIN DÜĞÜNÜMÜZ VAR.VE BLOGLARDA YOLCULUK 10



Haftasonu düğün telaşımız var.Eşimin dayısının oğlu evleniyor.Kendime düğün için hala birşeyler bakamadım.Kafamdaki kıyafeti yarın İnşallah bulurum.
Pantolon hastası bir tipim çok zor etek giyerim.Yarın için planım, düşük belli ispanyol paça siyah pantolon,üstüne beyaz robalı bir bluz robasında kemer var fiyonk eklemeli.Taşlı kemer ve taşlı ayakkabı.Ne zamandır da oynamamıştım kurtlarımı dökerim artık:))
Bugün geçte olsa sizin için bir kaç blog daha seçtim.
Fundaarkadaşımız isteklerinizi yapmak için hiç bir zaman geç kaldığınızı düşünmeyin diyerek bloğunu açmış.Emeklilik hayatını resim yaparak ve İstanbul'dan uzak yaşayarak geçiriyormuş.Ben tarzını ve bloğunu çok beğendim.Kendisine istediği hayatı sevdikleriyle sağlıkla yaşamasını diliyorum.

İkinci bloğumuzHülyabu arkadaşımız da emeklilik hayatını boş geçirmeyenlerden.Çok güzel keçe ve nakış çalışmaları var,çok orjinal buldum.

Üçüncü ve son bloğumuz krizantemcekendince kolay kalıplar çıkararak kendisi ve kızına yaptığı çalışmaları bizlere sunuyor ben bayıldım.Arkadaşıma kolay gelsin diyorum.

Bu blogları severek izlemeye aldım.Bakalım sizler beğenecekmisiniz?
Hepinize iyi hafta sonları.Görüşmek üzere.Umut bekçisinden hepinize sevgiler...

20 yorum:

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

inşallah aradıklarını bulursun.çok güzel bir tarz olacak çünkü.Bu arada yeni evlilere ömür boyu mutluluklar diliyorum.Dökülsün kurtlar

DÜN BUGÜN dedi ki...

Allah mesut etsin onları.Güzel bir kıyafet bulacağını umuyorum.Sevgiler

defneylebirlikte dedi ki...

ALLAH MESUT ETSİN CANIM.İNŞALLAH GÜZEL UNUTULMAZ BİR DÜĞÜN OLUR.SEVGİLER...

egdone dedi ki...

Sevgili ORGUKNIT evet git o düğüne ne kadar sıkıntın varsa adök yerlere saçılsın. Ohh rahatla arkadaşım.Yüzün gönlün fikrin zihnin fülümsesin senle beraber. Gülümse dertlerine sıkıntılarına ve kederlerine... Seni hiç tanımadım görmedim ama blogundan ve satırlarından bana yansıyan güzellikler senin çok özel olduğunu hissettiriyor bana. Blog dostluğumuzu kendi adıma hem çok seviyorum hem de çok özel buluyorum. Öpüyorum...

krizantem dedi ki...

Bloğum için yazdığınız güzel sözlerden dolayı çok teşekkür ediyorum. Sevgilerimi yolluyorum...

derya dedi ki...

Canımmm yeni evlenecek çifte mutluluklar dilerim.Yol arkadaşlıkla inşallah ömür boyu sürsün.Sanada iyi eğlenceler canım öptüm...

NeSTaL dedi ki...

Allah mesut etsin. Valla bende kimbilir kaç sene önce düğüne gittim. Nasıl olurdu düğün havası bile unuttum. Kurtlarını benim yerime de dökersin. İyi eğlenceler...

Hülya YILMAZ dedi ki...

Düğünde iyi eğlenceler... Sayfamı beğendiğine de çok sevindim. Bende senin sayfanı çok sevdim. Ben ilk heyecan geçince blogu aksatmaya başladım. benim gibi yapma emi :)
Sevgiler,

ŞANSLI dedi ki...

Canım benim yerimede bir kurt dökermisin?
İyi geceler

ds handmade dedi ki...

düğünde iyi eğlencler, evlenenler çok mutlu olur inşallah... Bu blog tanıtımına bayılıyorum. fikrine sağlık.sevgiler...

ilknur dedi ki...

Allah mesut etsin.İyi eğlenceler..

GeCe dedi ki...

oo iyi eğlenceler bizim için de oyna ben en son ne zaman oynadım hatırlamıyorum

cicibici bişeyler dedi ki...

Allah mutlu etsin!iyi eğlenceler,bol bol eğlenirsin umarım.Sevgiler.

fatma dedi ki...

hayırlı olsun Allahım mutluluk versin

akasyakokusu dedi ki...

canım merhaba..düğün hayırlı olsun tebrik ederim gelinle damadı..Allah c.c. bir ömür mutlu kılsın onları..amin.
bende memleketin düğünlerini özledim..düğünlerde sekerek oynarız bizde her türküye bir oyun vardır..benim yerimede eğlen emi..
kocaman sevgiler.

papatya dedi ki...

Allah mutlu etsin

PINK PRINCESS dedi ki...

Size kıyafet konusunda yardımcı olamadığım için çok üzgünüm:(Malum şehir dışındaydım.Umarım istediğiniz gibi birşeyler bulmuşsunuzdur.Evlenenleri de Allah mesut etsin.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Yeni çifte mutluluklar dilerim.Umarım kurtlarınıda bol bol dökersin:))sevgiyle...

owl dedi ki...

mutluluklar diliyorum yeni evlenen çifte :) sizede iyi eğlenceler :))

meltem dedi ki...

ah canım ya benim yerimede şöyle iki göbek at lütfen :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...