23 Nisan 2009 Perşembe

TÜM ÇOCUKLAR BENİM,GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN


                                                                                   
Senelerce o küçük mucize elime gelsin diye uğraşan ben.En çok istediğim o çocukların bu güzel gününde hepsine seslenmek istedim.Çünki artık tüm çocuklar benim.Çünki artık anne olmanın sadece doğurmak demek olmadığını çok iyi idrak ediyorum.
Türkiye'nin heryerinde açlık çeken çocuk benim
tacize uğrayan çocuk benim,
sokaklarda bu güzel günün farkında olmayan mendil satan çocuk benim,
Özürlü olarak dünyaya gelen tüm çocuklar benim.Ben hepsinin annesiyim.
Tüm çocuklarımın gününü kutluyorum.Gün günden kötü gelirken sizlerin daha mutlu,özgür,düşünen,üreten ve çalışan adaletli bir dünyada yaşamanızı diliyorum.
İyi ki varsınız çocuklarım.

*resim ,resimlersokağı.comdan alıntıdır.*

21 yorum:

derya dedi ki...

Ulusal egemenlik öyle bir ışıktır ki, onun karşısında zincirler erir, taç ve tahtlar batar yok olur.

lilamor çeyiz evi dedi ki...

Baharın güneşi bahtına doğsun acılar kederler gönlünden uzak olsun. Tüm güzellikler ve mutluluklar senin olsun. http://lilamorhobi.blogspot.com

SMİLENA dedi ki...

canım çok haklısın .sadece doğuranlar anne olmuyor.bu sevgi işidir.çocuklarına kötü davrana çok insan gördük.
dilerim sende en kısa zamanda anne olursun....

seni seven hemşon...

*kelebek* dedi ki...

NE GÜZEL YAZMIŞSIN BUNUN ÜSTÜNE BİRŞEY DİYEMEM ..YORUMSUZ..

MoonSun dedi ki...

Bu gun okudugum en derin anlamli mesajdi bu ! Cok cok haklisin !

örgüdelisi dedi ki...

çok güzel bir kalbin var, elbette sadece doğurmakla anne olunmaz. ama senin kadar sıcak kalpli birinin de hariha bir anne olacağına eminim.

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

offff nasıl dile getirdin böyle canım ya... okurken nefesim kesildi ağlıyorum. evet bütün çocuklar bizim.bizde anneyiz

TAZE NANE dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın.
Sevgiler.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

CANIM NE GÜZEL DÜŞÜNÜPTE YAZMIŞSIN GÖNLÜNE YÜREĞİNE SAĞLIK...
ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI HERKESE KUTLU OLSUN...

AYFERSULTAN dedi ki...

sa. Cannanım, benim çok güzel dile getirmişsin her şeyi en iyisi en hayırlısını RAABBİM bilir..bizler aciz kullarız benim büyük kızımında çocuğu olmaz dedi çok ünlü bir prof amerikada yaşıyor..dedimya bizler neyin doğru,hayırlı olduğunu bilemiyoruz.bunu okurken bile çok kötü oldum RABBİM yar ve yardımcımız olsun cümlemizin amin sevgiler..A.E.O

yasamladans dedi ki...

çok duygulandım :(Yüreğine sağlık arkadaşım..ne de güzel dile getirmişsin...

funda dedi ki...

umarım gün gelir bizler bu mağdur çocukların bu evsiz sokakta olan çocukların tümünün düzeldiklerini şartlarının iyileştiğini görürüz...

egdone dedi ki...

Arkadaşım ama arkadaşım... Hüzünlendim ben. Canım benim annelik sadece doğurmakla mı? 5 tane 7 tane olunca mı anne olunuyor? Hayır. Seni anladığımı bilmeni isterim. Çünkü hepimiz kadınız ve annelik çok içgüdüsel, genlerimize kazınmış bir duygu. İstesek de söküp atamıyoruz. Tüm çocuklar senin olsun arkadaşım...Söyleyecek bir şey bulamıyorum yazdıkların üstüne. Sevgilerimi gönderiyorum. Yüzünden gülücükler eksik olmasın...

ŞANSLI dedi ki...

Çok güzel bir mesaj vermişsin..
Bu çocuklar hepimizin.
ALLAH'a emanet olsunlar inşALLAH
AMİNNN!!!
İyi akşamlar.

Çiğdem dedi ki...

Güzel yazınıza katılmamak elde mi?
Ellerinden tutulmayı,sevilmeyi,
öpülmeyi bekleyen çocuklar var.
Bütün çocuklar iyi şartlara ne yazık ki
sahip değil...

Archilemi dedi ki...

Hepimiz senin gibi düşünebilseydik dünya daha farklı olurdu.İyi dileklerinin karşılık bulmasını diliyorum canım.

Lezzet Gemisi dedi ki...

canım.. duygularını okurken burnumun direği sızladı inan. ne güzel ifade etmişsin. bunun üzerine daha başka bir şey söylemek gereksiz. her şey gönlünce olsun arkadaşım. selam ve sevgiler....

dantelistan dedi ki...

duygu dolu cümleler hüzünlendim ama siz bunları aşmışınız o güzel kalbinizin dilediği inşallah olur iyi akşamlar

Tibet'in annesi dedi ki...

dileğinize tüm kalbimle katılıyorum ve annelik duygularınıza da.
güzel bir Türkiye bırakmalı çocuklarımıza...
sevgiler

owl dedi ki...

sana katılıyorum canım, tüm çocuklar benim :) ve hepsinin bayramı kutlu olsun :)

Tinker Bell dedi ki...

Bana ilaç gibi geldi bu sözler.Evet ya tüm çocuklar bizim :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...