27 Nisan 2009 Pazartesi

SAYENİZDE 10 KEZ SMART ÖDÜLÜNÜ ALMIŞIM.ÇOOOK TEŞEKKÜRLER.

Dostlar ,aşağıdaki 10 güzel insan beni bu güzel ödüle layık görmüş çoook çok teşekkürler ediyorum.Bana çok güzel bir moral oldu.Sayenizde 10 adet smart ödülüm oldu.
Kural gereği;
*Ödülü verenin linkini yayınlamak.
*Ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek.
*Bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek.
gerekiyormuş.
Ben bu ödülü herzamanki gibi sizlere armağan ediyorum.Hepinize sevgilerimi saygılarımı yolluyorum.Yolumuz hep böyle sevgiden geçsin.

20 yorum:

DÜN BUGÜN dedi ki...

Tebrikler canım,sevgiler

egdone dedi ki...

Arkadaşım hepsini güle güle kullan. Farkında mısın çok sevenin var?Ne mutlu sana. Tebrikler tekrar...Sevgiler..

*kelebek* dedi ki...

ne güzel ...sevenlerin eksik olmasın ...tebrikederim ..

Sevde dedi ki...

Canım ablam benim sen bitanesin bu ödüller sana az bile...
Bana moral verdiniz dedin inşALLAH iyisindir...
Bu arada hakkımda olan düşüncen çok hoşuma gitti hele kitap fikrini ilk defa senden duydum ve çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim kitap yazmamı layik gördüğün için :)
Sen birtanesin..
Öpüyorum seni...
Herşey hayırlısıyla gönlünce olsun canan ablacım benim...

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

tebrik ederim

derya dedi ki...

Canımmm tebrik ederim.Mutlu haftalar kocaman sevgiler...

owl dedi ki...

tebrikler canım, ne güzel :))

Gunes ile LEZZETLI TATLAR ZAMANI dedi ki...

TEBRİKLER:):)

Tibet'in annesi dedi ki...

Tebrikler, ne mutlu size seveniniz çok :)

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Sevmek, sevgiyi hissettirdiğinizde sevilmek, değerli kılmak dostlukları, sanalda dolaşan aynı ödülün size 20.kez dönüşüyle bir anlam bulmuş.Ne güzel bir duygu, sevmek ve sevildiğini bilmek.
Ben de seviyorum sizi :)

Yelda dedi ki...

Nice ödüllere
Sevgiler

cansudere dedi ki...

OH OH ÖDÜLLERİN BOL OLSUN SEVGİLER...

ŞANSLI dedi ki...

Kutlarım canım.
Teşekkürler.
İyi akşamlar

mine dedi ki...

canım arkadasım hakettiğini düşünmesem verirmiydim sana bu ödülü:).... sevgiler

Meleğin Dünyası dedi ki...

Tebrik ederim.Sevilmek ne güzel.İyi bir hafta dilerim.

ratatoule dedi ki...

tebrik ediyorum seni canan ablacım:) ne mutlu sana,bu arada mim kabul ediyormusun bilmiyorum ama seni mimledim,umarım bi mahsuru yoktur:)

kubra zeynep kara dedi ki...

ne güzel çok seviliyorsunuz.
devamını dilerim:)

lemaninignesinden dedi ki...

ohh ne guzel hakedıyosun canım tebrıkler vallahi sana az derim...daha ne diyim

Prima Rima dedi ki...

CAN-I GÖNULDEN TEBRIK EDERIM:)

fatma dedi ki...

tebrikler hakediyorsun doğrusu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...