22 Nisan 2009 Çarşamba

SANDIĞIMDAKİLERE DEVAM EDİYORUM.VE TEYZEMİ BİR KAYBEDİP BİR BULDUK Kİ SORMAYIN HALİMİZİ:))

Sandığımdan ilk elime geçen kendi yaptığım perde kenarı oldu.Bu çalışmayı yapalı 10 yıl olmuştur.Kedisever olarak kedi motifli yapmıştım.İki kedi motifi arasına da kalp motif eklemiştim.Umarım beğenirsiniz.Demek ki o  zamanlar ince ipten tığ işini denemek istemişim.Şimdi tığ işini kalın iplerle yapıyorum.Dantel işi sabır işi bana göre değil:))
Bu arada inanmayacaksınız.2 saat öncesine kadar teyzem kayboldu bütün aile onu arıyorduk:))
Kendisi 82 yaşında annemde misafir.Dolayısıyla etrafı bilmediği için evin yolunu bulamamış.Onu bulana kadar ecel terleri döktük.Sağolsun bir aile ilgilenmişte bizi aradılar.
Vallahi gazete haberi olacaktık şaka maka:))Çok şükür teyzemize kavuştuk.Siz siz olun evinizdeki yaşlılara çok dikkat edin.Çocuk gibi kilitli olmayan kapıdan çıkıyorlar.
Günün yorgunluğu ve heyecanı için kendime melisa çayı yapacağım.Yarın görüşmek üzere...


15 yorum:

derya dedi ki...

Canım iyi akşamlar gözünüz aydın neyseki çabuk bulmuşsunuz teyzeni.Perde kenarı çok şık ellerine sağlık kocaman sevgiler...

asya selda dedi ki...

:):) ben tek bir çarşaf kenarı yaptım ortaokulda oda 2 yılda bitmişti.sandıgımda benden hiç birsey yok ne yazık:)

defneylebirlikte dedi ki...

gözün aydın canım.çabuk bulmana sevindim teyzeni.sevgiler...

ratatoule dedi ki...

geçmiş olsunmu diyeyim bilemedim,neyse bulunmuş ya gözünüz aydın,dantel yapamıyorum,yapanlarada hayran hayran bakıyorum ellerine sağlık

kedicibasi dedi ki...

aman .Rabbim birdaha göstermesin geçmiş olsun moelde kedili kedili tam benlik

havvanur dedi ki...

yaşlılarada çocuklar kadar dikkat etemk lazım arkadşım dedesi 3yıldır kayıp yaşayan ölülerr:((çabuk bulunmuş ALLAHTAN İYİ AKŞAMLAR

ebrugzo dedi ki...

oh cok şükür bulunmuş geçmiş olsun..

Bu arada kedi motifli bi danteli de ilk defa görüyorum dogrusu cok şirin olmuş ama ben pek dantelden haz etmiyorum :S

meltem dedi ki...

ya canım ben bi düğmeyi zor dikerim valla maalesef sıfır ilgi ben de bu işlere:))
kıss teyzene kıyamam yaaa geziim demiş kaybolmuş kadıncaaaz napsın :(

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

kediler çok şirin olmuş ellerine,emeğine sağlık.büyük geçmiş olsun bu arada.Allah korumuş teyzenizi.çabuk bulmanıza sevindim

egdone dedi ki...

Sevgili Arkadaşım ya ben genç kızken çok hamarattım. sandığımda kanaviçeler bile var. Onu oğlumun çeyizine anne hatırası yaptırtmak istiyorum. Ne olabilir? 2 yastık-3 etek klasiğinde bir takım. Aklında olsun birara bana da esin ver. Teyze için çok geçmiş olsun. Aman organ mafyaları falan dolanırken ortalarda Allah korusun. Sevgiler...

lemaninignesinden dedi ki...

canım benım gercekten zordur yaşlılar küçülüyorlar tekrar valla ii atlatmışınız aman emanet sayılır kimbilir nasıl korktun tahmın edebiliyorum bu arada sandık kokusu geldii ne güzel olur demi ellerınıze saglık

ŞANSLI dedi ki...

Geçmiş olsun canım.Teyzeni bulduğunuza sevindim.Sandığı açım saatlerce başında kalmak çok hoştur.
Hayırlı sabahlar

ilknur dedi ki...

Teyzenizi bulduğunuza sevindim.Perde kenarı çok şık.

NeSTaL dedi ki...

Yine de sabırlıymışsın, bitirmişsin. Ben hep başlardım bir hevesle yarım yarım bir sürü tığ işlerim var, zamanında başladığım. :) Şimdi yok valla bana göre de değil. Bu arada teyzenizi bulduğunuza sevindim. Sevgiler...

*kelebek* dedi ki...

oohh iç melisa çayını...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...