2 Nisan 2009 Perşembe

KAFAM ÖYLE DOLU Kİ,HAYDİ HAFTA SONU ÇABUK GEEEL...


Dün iyi ki yeğenimin doğum günüymüş,yoksa ne iş ne evdeki PC yi açmadığım için sıkıntıdan patlardım.Bu arada dün virüse kurban gidenler varmı?(^_^)
Sabahtan beri müşterileri dolaşa dolaşa şimdi girdim ofise.Gelir gelmez size selam vermek istedim.Üstümde de bir ağırlık yorgunluk var ki sormayın.Bahar yorgunluğu bana erken geldi:))Dün yapamadığım işleri toparlayayım.Şu elimdeki projelere zaman kalsın.Hafta sonu sırf sevdiğim işlerle uğraşmak istiyorum.Hafta sonu çabuk geeel.

24 yorum:

ayfersultan dedi ki...

sa. Cananım güzel dileklerin için sağol duam senin içinde.dün nette girdim Alper bu işlerle ilgili anne hergün milyonlarca vürüs yüklüyorlar açmazsın sorun olmaz dedi bu haberi özelliklede yapıyorlarmış zaten filitre var sorun olmaz inş.sevgiyle kal.A.E.O

GeCe dedi ki...

hafta sonuna doğru insan daha da yoruluyor inşallah istediğin gibi gecer cts pazar

SMİLENA dedi ki...

canım bende gece yarısı açtım.yani herşey normal.o yorgunluk hepimizde var geçer diyorum .ben bugün daha iyiyim.yeşil elma ye. bire bir geliyor yorgunluğa.yani bende öyle.
seni kocaman öptüm...

defneylebirlikte dedi ki...

ben de de hiç bişey olmadı canım.bahar yorgunluğudur canım.sıkma canını.baharın tadını çıkar oldu mu!!

Sevde.B dedi ki...

Ablacım eşime visuüs için sordum bizim bilg tehlikeye girmeyeceğini söyleyince açtım kurban olmadım yani :)
Dün inş güzel geçmiştir yiğeninle..
Bende hafta sonunun gelmesini istiyorum..
Öpüyorum seni

Sevde.B dedi ki...

Ablacım yorumunu yeni gördüm güzel ziyaretin için teşekkü ederim..
Ama malesef yeni tariflerle uğraşamıyoruım 1 haftadır çok kötüyüm çok kötü üşüttüm, eşime kalsa beni zorla doktora götürecek ama serum dan korktuğum için istemiyorum.
Bakalım yarın da kadar iyi olmazsam kaçacak deliğim olmicak direkt hastane :(
Bana dua et yaaa morelini bozmak istemem bunu yazmakla ama ne yapim içimden geldi :)
Öpüyorum seni..
Sevgiler

egdone dedi ki...

Bunlar mevsimlere vücudumuzun gösterdiği tepkiler arkadaşım...Üstüne bir de bu işler işler olunca böyle oluyoruz. Ben de haftasonu evde olmamanın sıkıntısını çekiyorum. Evet haftasonu gelse ben de düzenime kavuşuversem. Boncuklarıma el atabilsem. Bol meyve ye ve temiz havaya çık olmaz mı? Sevgiler

DÜN BUGÜN dedi ki...

Ben size niye kayıt olamıyorum ,engel var diyor,
ilgilenirsen memnun olurum.
iy dinlenirsin inşallah sevgiler

ORGUKNIT dedi ki...

Dün bügün yok yahu kayıt olabilirsin engel fakan yok.Bir daha dene istersen arada bende de ''maalesef isteğinizi yerine getirmedik'' diye takılıyor.

NesTal dedi ki...

Ya benim pc me gelen virüs mü değil mi, şimdilik anlayamadık ama yine de arıza oldu işte bloguma yazdığım gibi. :( Sana şimdiden keyifli güzel hafta sonları dilerim.

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Bir güncük kaldı, çabuk geçer.Bahar yorgunluğu da virus gibi uğramadı bana.
Bu arada yorumu kesinlikle yanlış anlamadım, için rahat olsun ince düşünceli insan :)
Sevgiler, iyi hafta sonları diliyorum şimdiden..

lemaninignesinden dedi ki...

günlerin gönlünce gecsın tatlım sorma dün bende patladım eskiden pc yokken napardım diye düşündüm yani

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

benim de birşey yapasım yok aslında...

owl dedi ki...

bu bahar yorgunluğu hepimizi ezip geçti :) bende öyleyim hiç kımıldamak istemiyorum nedense :)

havvanur dedi ki...

mevsim olarak geldi bu yalancı bahar 2gündür yine sogukve güneşsiz gri hava insanın hep uykusu geliyorr :))hayırlı akşamlar

KİZHATCE dedi ki...

canımmm:)gelecek defa yürüyüşe çıkarken bi seslen olurmu:)sevgiler....

tasarım mekani dedi ki...

Bencede hafta sonu cabukkk gelsin... bu hafta cok yogun ve yorucu gecti, geciyor... sevgiler,medinem

DuruButik dedi ki...

ben de hafta içi stajdayken haftasonunu iple çekiyorum.yapılacak çok şey oluyor ve haftasonum yetmiyor malesef.
güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle..
sevgiler...

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba yagan yağmurla sevgılerımı gönderıyorum

suzy dedi ki...

Ödülün var bende, gelip hemen alabilirsin. Virüse gelince ben çok korkuyorum ama hala olmadı birşey ve umuyorum böyle gider.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Merhaba:) Haftasonu geldi geçti. Hatta bir sonraki geliyor ama sen yoksun:)))

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba huzur dolu bır gece dıleğiyle

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhabalar sevgıler

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba yığenlerıne uzunömürler dılıyor sevgıler bırakıyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...