22 Nisan 2009 Çarşamba

BLOGLARDA YOLCULUK 9


Evet dostlar bloglara yolculuğumuz devam ediyor.Tadilat telaşım içinde bu etkinliğimizi de ihmal etmeye kıyamadım.Hadi bugün bakalım rüzgar bizi hangi bloglara götürecek?

Sizlere ilk tanıtacağım blog tazekahveye ait.Kendisi çeşitli objeleri kendince güzel hayaL gücüyle tasarlayarak,başka bir hale dönüştürüyor.Ben çok beğendim.Arkadaşımızın izlemeye değer olduğunu düşünüyorum.Ben hemen izlemeye aldım.Kendisine kolaylıklar diliyorum.


İkinci bloğumuz Aysenarkadaşımızın bloğu, kendisi 41 yaşında hayatın zorluklarını yaşamış tam savaşçı bir arkadaşımız,kanseri yenmiş,işsizliği yaşamış ve zorda olsa anne olmayı başarmış.Karanlıkları görmeden aydınlığa çıkılamayacağının en güzel kanıtı.Arkadaşımızın bundan sonra hayatında hep güzellikler olmasını diliyorum.


Bendeki son durumdan bahsedeyim, kurumlar vergisi dönemindeyiz nisan sonu çabuk gelsin diyorum.Ayrıca banyomuzun sadece duşa kabini gelecek onu bekliyoruz.Şu beyanname zamanını atlattıktan sonra koridor fayansları ile odalarda laminant döşenmesine başlanacak.
Yoğunluğun böylesi yorucu da olsa şikayetçi değilim vallahi.Yenilik her zaman güzel enerji demek değil mi dostlar...


6 yorum:

derya dedi ki...

Canımmm Allah kolaylık versin ne olacak bizim halimiz işte iş evde iş:))Blog gezilerin süper kocaman öptüm...

Mahmood Syedfaheem dedi ki...

Hi! Your blog is very nice. The photographs are very beautiful. The template is nice. Let us pray for peace for the world. Let us make the world pollution free and save it for our children. Wish you all the best. God is Great.
http://health-care-you.blogspot.com

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Bahar geldi temizlikler, badanalar başladı. Allah kolaylık versin işlerinizde. Önerdiğiniz blogları ziyaret edeceğim en kısa sürede. Sevgiler.

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Sevgili ORGUKNIT;
Bütün yorgunluklar ve beklemeler bunun gibi olsun.Yenilenmiş eviniz için ben de çok heyecanlanıyorum.
Sevgiler :)

egdone dedi ki...

Sevgili ORGUKNIT evet aslında daha rahatlamalı insan. Bunlar da olmazsa hayat da olmaz ki...Yani yenilikler, değişiklikler, düzenlemeler, beğenmeyip yenilemeler de hayatın kendisi işte. Gülen Tezer Üstün hanıma içtenlikle katılıyorum. Herşey bu işler kadar basit olsa aslında. Sevgiler arkadaşım...

aysencifci dedi ki...

Beni izlemeye aldığınız ve güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Hepimizin hayatı hep güzelliklerle dolsun.
Sizin el emeklerinizi uzun uzun incelemek istiyorum. Tadilatta kolay gelsin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...