2 Nisan 2009 Perşembe

BLOGLARA YOLCULUK 8



Bloglara yolculuğumuzu da ihmal etmeyeyim dedim ve bugün için tanıtımımız geç saate kalsa da.Sağlık olsun.Sizlere tanıtacağım bloglardan ilki dikişsepetiarkadaşımız adından anlaşılacağı üzere kendi diktiği çok güzel orjinal çalışmaları bizlerle paylaşıyor.Ben hemen izlemeye aldım.İzleyicilerinin çok olacağına eminim.

29 yaşına basmaya az kalmış , evli , ailesine düşkün , biraz soğuk biraz sıcak ,biraz sulugöz , hayatı halen anlayamamış ,bu gidişlede çözemiyecek , kendi dünyasında mutlu biri .olarak kendini tanımlayan Dolunay
hem kendi yaşadıkları anlardan kesitleri ayrıca çeşitli yazar ve şairlerin çalışmalarını bizlerle paylaşıyor.
Edebiyat sever arkadaşların izlemeye alacağına inanıyorum.

Kolay gelsin arkadaşlarıma haydi bana eyvallah ,Siz bu yazımı okurken ben Reamonn'dan çok sevdiğim tonight şarkısını dinleyerek eve doğru yol almış olacağım

56 yorum:

defneylebirlikte dedi ki...

hemen o şarkıyı araştıracağım.çok merak ettim çünkü...

derya dedi ki...

Canımmmm beni iyice sardı blog yolculuğu seni gö
remesem merak eder oldum kocaman sevgiler...

bahar dedi ki...

merhabalar, "hediyeleşme" üzerine güzel bir etkinliğimiz var. Sizin de katılmanızı arzu ederim. ayrıntılar sayfamda, sevgiler

www.capricemoda.com dedi ki...

Saol cnm herkese bir goz atalim bakalim

ELBİSTANLI dedi ki...

Allah'ım;Acizlikten,Fakirlikden, Tembellikden,Cimrilikden,Kabir azabından, Hilekar dostdan,Ağlamayan gözden, Ürpermeyen kalpden SANA SIĞINIRIM.HAYIRLI CUMALAR HAYIRLI GECELER CANIM..

DÜN BUGÜN dedi ki...

Ben sizi nasıl gözetliycem kayıt olunmuyor,bir kaç arkadaşı daha uyardım,kayıtlar daha kolay olsun diye...sevgiler.
Google fireend connect te kayıt olunuyor galiba yada başka bir şey.

Dolunay dedi ki...

canım tesekkur ederım :)

cicibici bişeyler dedi ki...

Bloglara yolculuk çok güzel oldu,iyki böyle bir bölüm yapmışsın,sayende yeni mekanlar keşfediyoruz,çok güzel,çok eğlenceli!sevgilerle.

dantelistan dedi ki...

bloglara yolculuk mimleme işinden daha iyi geldi iyi geceler

mine dedi ki...

sevgili arkadasım bende sana ait bir ödül var:)

akasyakokusu dedi ki...

canım günaydın..anca fırsat buldum..
umarım haftasonun keyifli geçer.
iyice dinlen bakalım.
sevgiler.

papatya dedi ki...

her blog sahibi sadece paylaşmak ve paylaşmanın verdiği mutluluğu yaşamak için burda bence hepsiine sevgiler

ratatoule dedi ki...

harikasın orguknıtcim sayende yeni bloglara misafir oluyoruz çok teşekkürler valla

cahide dedi ki...

merhaba canım,yeni arkadaşlarla tanışmak benide mutlu eder,sevgilerimi bıraktım...

owl dedi ki...

blog yolculukları yazılarını seviyorum :) yeni bloglar keşfetmemizi sağlıyor canım :)

ŞANSLI dedi ki...

Blog tanıtmanız çok hoş tebik ederim.
Benim blog'umada bir yolculuğa çıkarsanız sevinirim.
Beklerim.
iyi geceler.

KİZHATCE dedi ki...

iyi geceler arkadaşım...mutlu ve güzel bir hafta geçirmen dileğiyle,,sevgilerimi bırakıyorum...

Sevil Altunel dedi ki...

canım arkadaşım.. geçen senelerde on binde bir kişide görülen otizm bu yılda 150 kişide bir görülür olmuş.yarın ne olacak? imkan verildiğinde birer dahi olan bu çocuklar için mutlaka bilinçlenmeliyiz artık diye düşündüm.paylaşım desteğine sonsuz teşekkür ederim.sevgilerimle..

Kendimce dedi ki...

ne kadar cici bir site ellerinize sağlık

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba neşeli bır gun dıleğıyle sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel bir fikir.
Sevgiler...

Lúcia Russo dedi ki...

Hi my friend

I loved this drawing. Black and white are always good together. nice work.
Bye and have a nice week.

Lúcia
www.luciamrusso.com
www.fazemosdeconta.com

PINK PRINCESS dedi ki...

bende size bir ödül verdim.ikinci smart blogger ödülünüzü almış bulunuyorsunuz:)ayrıca bu güzel fikrinizden dolayı tebrik ederim..

meltem dedi ki...

hu huuuuu nerdesiiiiiin :)

lemaninignesinden dedi ki...

merhaba blogumda bloguna verilimiş bir ödül var gelip alırmısın

DÜN BUGÜN dedi ki...

Sayfamda ödülün var arkadaşım, alırsan mutlu olurum,sevgiler.

Sevde.B dedi ki...

Merhaba ablACIM BEN İYİLEŞTİM :)
Sen nasılsın?
Seni çoook öpüyorum..
Sevgiler

egdone dedi ki...

Sevgili Blog Arkadaşım, blogumda senin için bir sürprizim var. Birara gelip bakar mısın? Bu aralarda gene yoksun ama. İyisindir umarım. Seni sıkı takip ettiğimden yokluğunu da hemen fark ediyorum. Hadi gelll...Sevgilerimle...

ds handmade dedi ki...

merhaba..
Bir ara bana uğrar mısın? Sana verilmiş bir ödül var. Alınmasını bekliyor.
Sevgiler.

sibel dedi ki...

şekerim sayfamda ödülün var,geçerken uğrayıp alıver ;)

cicibici bişeyler dedi ki...

Bende ödülünüz var:)sevgiler.

elbistanlm dedi ki...

canım nerelerdesin 5 gündür yoksun iyisindir inşaallah merak ettim seni bi ses verde rahatlayalım olurmu..hayırlı geceler diliyorum sevgiler.

meltem dedi ki...

bi daha
huu huuuuuu kimse var mı
iyimisin ???????

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Özlettiniz kendinizi. Yazılarınızı ve yeni blog seyahatlerinizi merakla bekliyorum.

Sevgiler.

birdutmasali dedi ki...

blogların amacı malum paylaşmak.
böyle marifetli arkadaşlar da çok kıymetli elbette..
herkese sevgiler.. kolaylıklar diliyorum.

Tibet'in annesi dedi ki...

Sayenizde yeni bloglara yolculuk yaptım.
Teşekkürler

Sevde.B dedi ki...

Benim canım ablam üşenmeden nasıl da gezermiş çok şekersin o kadar şekersin ki bütün güzel ödülleri sana sunmak isterdim ama küçük de olsa sayfamda sana bir ödülüm var kabul edersen çok sevinrim...
Seni çok öpüyorum...
Sevgiler:)

SMİLENA dedi ki...

canom nedesin.özlettin kendini şeker.umarım herşey yolundadır.öpücükler

AYFERSULTAN dedi ki...

SA.Cananım,inşALLAH iyisindir görünmeyince merak ettim sağlıkla kal .A.E.O

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba canım mutlu ,huzurlu neşe dolu bır gun dıleğıyle sevgıler bırakıyorum

sarıgül dedi ki...

selamlar kucak dolusu sevgiler.sayfamda ödülün var.senin blogun bunu fazlasıyla hakediyor bence.

KİZHATCE dedi ki...

güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle,sevgilerrr...

havvanur dedi ki...

canannnn bacımmmm 10 gündür yoksun bi ses bi nefes versenya sagmısınn:))bu blog işinin kötü tarafı güncelemeyenden haber alamayınca ne yapmalı bilmiyoruz saglıklı yerinde olsunda napalım

DuruButik dedi ki...

orguknitcim özledik seni.. hatta merak ediyorum. iyisin inşAllah...
bloğumda sana bir ödül var ;)
sevgiler...

meltem dedi ki...

aa valla kaç gün oldu blogcuları merak edince arayacak bi numara olsa yaw
155 gibi falan ,umarım iyisindir

AYFERSULTAN dedi ki...

SA.Cananım,nerdesin,nasılsın bir ses,bir seda yoksa o beklediğim habermi acaba?hıı ne dersin sağlıkla kal canım.A.E.O

Meleğin Dünyası dedi ki...

Blog yolculukları güzel de.Ben de merak ettim nerelerdesiniz.

Sevde dedi ki...

Ablam benim yaa nerelerdesin..
Neler yapıyorsun...
Seni çok öpüyorum...
Aklımdasın bunu bil...
Sevgiler

örgücan dedi ki...

günaydın,gönlünce geçireceğin bir günün olsun arkadaşım,sevgiler

havvanur dedi ki...

HU HUUUUUUU CANAN BACIMMMM NİRDESİN KISSSS Bİ SES VERSENYAAA MERAK EDİOZ BAKKK

ELBİSTANLI dedi ki...

Sıkıntılardan uzak, huzurun gölgesinde geçireceğiniz günlerin ömrünüze yayılması, Ömürlerinizin bereketli, kazançlarınızın kârlı, sevinçlerinizin daim olması dileğiyle.... Kutlu doğum haftamız ve Cuma'nız mübarek, dualarınız kabul olsun..hayırlı geceler.(CANANCIM NERELERDESİN Bİ SES VER MERAK EDİYORUM SENİ)

SMİLENA dedi ki...

canocum seni gerçekten çok merak ettim.dilerim bir aksilik yok.mail adresini aradım sayfada bulamadım.bir haber ver .iyiyim de yeter...öptüm

Laguer dedi ki...

Güzel bir cuma akşamı ve ardından keyfli bir haftasonu diliyorum...

DÜN BUGÜN dedi ki...

Nerelerdesin kardeşim,sevgiler

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

uzun zamandır yoksunuz inşallah kötü bir durum yoktur.sevgiler

ratatoule dedi ki...

orguknıtcım nerelerdesin meraklardayız ses seda çıkmaz oldu,daha fazla meraklandırma bizi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...