10 Mart 2009 Salı

TIĞ İŞİ MASA ÖRTÜM


Bugün ofise geçmek istemedim.Birden elimdeki çalışmaların çoğunun fotoğrafını
çekmeye karar verdim.Gözümü kararttım ve sizler için açtım sandığımı.106 fotoğraf çekmişim:))
Yorgunluktan bittim ama değdi.
Bakalım neler varmış...İlk gözüme çarpan anneciğimin 15 sene:))önce yaptığı
tığ işi masa örtüsü...Ne zaman görsem kadıncağızın elinde bu masa örtüsünü
örer dururdu.1 senede ancak bitirmişti.Bu modele çarkıfelek diyorlar.
Ben de bekarken bu örnekten sehpa örtüsü yapmaya kalktım:))ne cesaretliymişim...
amaann ancak 10 sıra örebilmiştim:))bir ara yarım kalmış o çalışmamı da
sizlerle paylaşırım.Modele gelince,devamlı döne döne trabzan örüldüğü için gerçekten
sabır gerektiren bir model.Ayrıca ellerin şişmesi ağrımasını da göze almanız gerekiyor.
İşte böyle bugünlük benden bu kadar.Buyrun fotolara...





35 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Lise yıllarında ben örmüştüm 12 kişilik masa örtüsü..))Şimdi senin örtüye bakınca o geldi aklıma..

Çok şık ve çok emekli olmuş canım..İyi günlerde mutlulukla kullan..


Sevgiler..

tatesal dedi ki...

Bende kırlent yapmıştım bu örnekten çeyizime...Ahhh ahh masa örtümüde annem yapmıştı ama kalktı artık modası diye kaldırdık sandıklara.Ellerine sağlık..

Sevde dedi ki...

Annenin ellerine sağlık biricik ablam...
Hiç kolay bir şey değil her haliyle belli, tabi ben tembele olarak elime hiç dantel sürmedim, canım annemin yaptıklarıda kendi evinde duruyor :)
Güle güle kullan ablacım

derya dedi ki...

Maşşallah canım süperrrrrrrr ellerine emeğine sağlık sevgiler...

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

bu örnekten benim de masa örtüm var.annem örmüştü tabii ki.benim öyle yeteneklerim yoktur..senin de eline sağlık canım..

Pelin dedi ki...

Tam anlamıyla el emeği göz nuru. Ellerinize sağlık.. epey de fotoğraf çekmişsiniz. Yorucu olmuştur ama değmiş :)) Sevgilerimle.

bir dut masalı dedi ki...

AYNI YAŞLARDAYIZ...BEN 3-4 FAZLA :)
İLK EVLENDİĞİM YILLAR AKLIMA GELDİ ,AMAN ÇEYİZ DENEN İLLET NE SALGIN HASTALIKTI ANNEM İÇİN.
HERRR ÖRNEKTEN BİR TANE GİRDİ SANDIKLARA :))
ŞİMDİ BİR KENARDA ANILARA KARIŞTI NE YAZIKKİ...
ELİNESAĞLIK.. AHH NE EMEK NE SABR !!!
İYİ GÜNLERDE KULLANIN.
SEVGİLER.. nUnU

A magia do crochê dedi ki...

Ola Melisa! Que lindo trabalho...foi voce que fez?? Parabens!! Obrigado pela visita. Bjos

Katia Missau

neslihan dedi ki...

çok güzel örtün canım.güle güle iyi günlerde kullan.sevgilerimle...

diyorumki, dedi ki...

anneciğinin elleri dert görmesin.çok şık bence güle güle kullan.nesilden nesile geçmeli bu el emekleri .sevgiler

Pelin dedi ki...

Merhaba,
Annenizin ellerine sağlık. Çok güzel bir örtü olmuş. Sitenizi yeni keşfettim. Anneme de bahsedeceğim. O da çok sever elişlerini.
Sevgiler

ayfersultan dedi ki...

sa.Canım yakın olsanda sıcak.sıcak yerdin sağlıkl olsun..annenin ellerine sağlık çok güzel bir model sağlıkla kullan..ceyiz heyecanla yapılır her zaman.. kullananlara bayılıyorum sevgiler..

SMİLENA dedi ki...

he hey bizde de var bundan.ellerine sağlık anneciğinin
sevgilerle

ufuk dedi ki...

benimde çeyiz sandıgımda buna benzer masa örtüm var.şimdi bakınca ne kadar çok emek oldugunu daha iyi anlıyorum. o zaman nasıl yaptıysak.....iyi günlerde kullanın

*Mutfaktaki Deli* dedi ki...

ne kadar özel görünüyor:)annenin ellerine sağlık...

öykü dedi ki...

ınanılmaz guzel..

fazemos de conta dedi ki...

Thank you for visiting my blog. You are very kind.
Very beautiful work and lovelu pictures.
I loved it.
Bye and kisses,
Lúcia

sarıgül dedi ki...

çok emekli ama çok güzel bir model ellerinize sağlık.güzel günlerde kullanılsın.

sarıgül dedi ki...

bu arada ne süper sandıkmış bu merakla bekliyorum takipteyim ey can!

NesTal dedi ki...

örtüler güzelmiş gerçekten de. yapınca oluyormuş. benim bitirebildiğim sadece havlu kenarları bir zamanlar :) çok çabuk sıkılırım. yarım bir dünya tığ işleri durur öylece. bu arada yorum için teşekkürler. devam edecek beklerim değerli yorumlarınızı herzaman. sevgiyle kalın...

defneylebirlikte dedi ki...

ben de ördüm zamanında canım..ellerine sağlık.çok güzeller..

CROCHET DA HELOISA dedi ki...

Oi
Vim conhecer seu blog e agradecer a visita. Volte sempre pois estarei sempre visitando o seu blog pois adorei te conhecer. Bjs Heloisa

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

ŞU DANTEL İŞİNE HİÇ TAHAMMÜLÜM YOKTU ESKİDEN ŞİMDİDE ZAMANIN YOK.ANNENİZİN ELLERİNE SAĞLIK SİZLERDE GÜLE GÜLE KULLANIN

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

benim annemde çok meraklıydı elişne, genç kız olsam kendime çeyiz yapsam derdi hatta.
Sorduğunuz kitap Marguerite Duras'ın Yazmak adlı denemeler kitabıdır.
http://www.kitapturk.com/books/Kitap/8853/Yazmak.htm bu linkten kitap hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Sevgilerimle

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

eline sağlık...

e.t. dedi ki...

aaaa aynısı bendede var.
benimde rahmetli annem ördürmüştü yıllaaar önce. hatırlıyorum ben daha ortaokula yeni başlamıştım :) taa o zamandan başlamış yani :D hatta takımıda var ama hiç kullanmadım, kullanırmıyım onuda bilmiyorum.çok ilerde belki....
sevgiler.

Ayça dedi ki...

sandıklarda, dolaplarda nelerimiz var değil mi? 106 fotografın devamını bekliyorum ben :)

MoonSun dedi ki...

Eline yuregine saglik :)) Inanilmaz bir sabrin urunu bu :)

Yelda dedi ki...

Of çok güzel
ben böyle motif motif şeyler yapamıyorum
daral geliyor
Ellerinize sağlık
Sandıktakileri merak ediyorum
Sevgiler

edayurt dedi ki...

canım cok tsk ederim-www.yemekkahvekokusu.blogcu.com ve www.sevgisunumu.blogspot.com adreslerim.blogspota alışamadım henüz yemek blogumla daha cok ilgiliyim-herzaman beklerim.sevgiler bıraktım.

Metehanın annesi Şirin dedi ki...

dantelle hiç aram yoktur...hep başladığım şeyler yarım yarım kalmıştır... :S sıkılıyordum...çabuk bitmiyor diye..ama çabuk biten basit örgüleri seviyorum..onlarıla aram iyi allahtan...yoksa hiç eişi yapmayacaktım herhalde.. :D

dantel gerçekten oldukça emek verilmiş belli oluyor..anneciğinin ellerine sağlık...

sevgiler.

owl dedi ki...

anneciğinin ellerine sağlık, çok büyük bir emek yatıyor o masa örtülerinde gerçekten.

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Emek verildiği o kadar belli ki. Çok güzel. Resimlerin geri kalanını da merka ettim :) Sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Ne sabır ne sabır..Ayol o sabırlar bittimi şimdilerde..
Yoksa yaşlandıkmı..
Bendede pek çok var..Hatta çeyizimden diye kategori açtımdı arada ekleme yaparım diye..
Annecinin ellerine sağlık..Şimdi nostalji bunlar hiç belli olmaz yarın birgün moda oluverir çıkar sandıklardan.
Değerini bilmeli değilmi.
Çok SEVGİLER..

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel ve hakikaten oyalıyan bir model.İyi günlerde kullanın.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...