4 Mart 2009 Çarşamba

MİMLENMİŞİM

Sevgili egdone beni mimlemiş.
Değerli arkadaşıma çok teşekkürler ediyorum.
Ne yalan söyleyeyim;ben bu mimi çok sevdim.Bugün evim çok güzel güneş ışıklarıyla doluyken,sizler için bastık deklanşöre.İşte buyrun evimin en sevdiğim köşeleri.

İlk olarak en sevdiğim köşem akvaryumum.Her sabah yemlerini verme görevi bendenizin.

İkinci olarak en sevdiğim köşem kitaplığımız,yarısından çoğunu eşim çeyizi olarak getirdi:))
Çoğunu okudum.Ama hala bazı klasikler var okumadığım.Vakit buldukça okumaya çalışıyorum.

Üçüncü köşemiz orkidemiz.Eşim buna gözü gibi bakıyor.Sulama,budama bakım ona ait.
Bahar gelirken dikkat ederseniz,tomurcuk vermeye başladı bile...

Dördüncü köşemiz nostalji köşemiz.Gramofon ve sandık enaz 100 yıllık.Sandık anneanemin
çeyiz sandığıymış.Gramofonu Hor hor çarşındaki antikacıdan almıştık.Bir de kahve değirmenine dikkatinizi çekerim.O da en az 50 yıllık var.Yine anneaneciğimden kalma.

İşte böyle dostlar bizim kuş yuvamızdan biraz fikriniz oluşmuştur.Kendimize has nostaljik,otantik bir ortam kurduk.Mim için egdone arkadaşıma tekrar çok teşekkürler.
Ben de

arkadaşlarımı mimliyorum.


Umut bekçisinden hepinize sevgiler ve saygılar...

14 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Çok hoş olmuş mimin tatlım..Severek izlediğim yayımlamış olduğun köşeleri..))Mutlu kal daima..


Sevgiler.

derya dedi ki...

Canım büyük keyifle okudum sevgiler.Gramafon ve sandığa bayıldım...

PrimaRima dedi ki...

köeşelerin her biri ayrı güzel ama o kitaplık beni benden aldı valla:)

AskinAy dedi ki...

evinizin herbir kösesi cok güzel canim yalniz afedersinde ben bu mime eslik edemeyecegim malesef sebebi ise bulundugum yerdeki esyalar bana ait degil cünkü dilerimki birgün kendi dekorasyonum ile bende görüntüleri yayinlarim,yani iste burasi benim kösem diyebilecegim hos bir görüntü yok malesef ev icerisinde simdilik:)sevgiler öptüm seni..

SMİLENA dedi ki...

ŞU SON KÖŞEYE BAYILDIM.HARİKA AH O DEĞİRMENLE ESKİDEN ANNEM HEP BANA ÇEKTİRİRDİ KAHVE ÇEKİRDEKLERİNİ.DİLERİM O FİLLER DE SANA HEP ŞANS GETİRİR.
SEVGİLERLE...

Aşk Meleği dedi ki...

bende kitaplığa bayıldım ne güzel kitap kokuyordur oralar :)

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

canım çok teşekkürler...güzel haberi hemen vereceğim..sevgiler..

egdone dedi ki...

Sevgili Arkadaşım,
Ben size dün uzun bir yorum yazmıştım ama gönderememişim galiba. Türkiye'de evinde 200'ün üzerinde kitap bulunan ve bunları bir kitaplıkta koruyan hane sayısı %5miş. Hatta ben bunu okuyunca oturup eşimle kitaplığımızdaki kitapların envanterini çıkartmıştık da sayı 200'ü geçince sevinmiştik. Kısaca kitaplarınıza bayıldım. Eşiniz harika bir çeyiz getirmiş. Mutluluğunuz daim olsun. Sevgilerimle...

Yelda dedi ki...

Canım çok güzelmiş
Kütüphaneye bayıldım ve sandığa
Bizimde salonun baş köşesinde durur annemin sandığı onunki Kahramanmaraştan gelmiş işli
onu cilalattık onu için bayılıyoru eskilere değer verenlere
Sevgiyle kal canım

ORGUKNIT dedi ki...

Sevgili Egdone gerçekten bizim de kitap sayısı 200 den az değildir.
Senin de belirttiğin gibi kitap okuma alışkanlığımız gerçekten yok,bu çok üzücü.
Devir teknoloji devri olunca tv nin başından kalkmıyoruz.
Biz eşimle haftanın 2 günü tv seyretmiyoruz,o günlerde,okuduğumuz kitaplarla ilgili görüşlerimizi paylaşıyoruz.
Hepinizin güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim.

ayfersultan dedi ki...

sa.Canım,RABBİM muhabet'inizi artırsın,evinin her köşesi çok güzel özellikle kitaplık..ne güzel kitap okuyorsunuz şimdilerde fazla okuyamıyorum en azından hızlı okuyamıyorum ama yinede birşeyler okumaya çalışıyorum.canım ilk fırsatta mim'ini cevaplıyacağım.sevgiler.A.E.O.

mehtap dedi ki...

Her biri ayrı güzel gerçekten.akvaryum balıklarına bayılırım.Antika eşyaların da bende ayrı bir anlamı var.eeee! kitap okumayı da seviyorum.Daha ne diyebilirim ki.Allah güle güle,ağız tadı ile oturmak nasip etsin canım.Çok keyifli köşeler hakikaten.sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

*Güller hep ellerinde açsın,
ama dikenleri batmasın.
Sevda hep seni bulsun,
ama seni yaralamasın.
Mutluluk hep yüreğine dolsun,
ama beni unutturmasın..

AskinAy dedi ki...

son postumda miminizi yerine getirecek kadar olmusumdur umarim ciceklerim ile:))sevgiler öptüm sizi,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...