30 Mart 2009 Pazartesi

MOTİFLİ ATKIM

Hele şükür atkımı bitirebildim.Zavallı atkım benimle birlikte ofise gidip gelmekten telef olmuştu garibim.Bir yandan işleri yetiştirmeye çalışırken,bir yandan da motifleri yapıyordum.Sonra eve gelince hadi 2 motif daha yapayımda aradan çıksın diyerek 1 ayda ancak bitirebildim.
Bu atkının bir başka türlüsünü bir dükkanda görünce kafamda şimşekler çaktı ve ben böyle rengarenk bir atkı yapmalıyım diye işe koyulmuştum.İyiki yapmışım çok severek 3 gündür kullanıyorum.
Atkıyı yaparken kare şeklinde motifleri önce tığla örüp.Daha sonra aynı renk iple hepsini birleştirdim.Kenarlarına da püskül yaptım.İşlem tamam efenim.
Umarım beğenirsiniz hepinize sevgiler.

30 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

canım benim göz alıcı olmuş.
tığ tutan ellerine sağlık.
güle güle dola boynuna yakışır sana.
sevgiler.

ilknur dedi ki...

Çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Güle güle kullan...

gonca-pembe merdane dedi ki...

Ne güzel olmuş ya ellerine sağlık güle güle kullan renkli renkli çok sevdim

Zeynep Ceyiz Evi dedi ki...

çok güzel olmuş arkadaşım önceden böyle motiflerle ne çok işler yapılırdıatkıda hoş olmuş güzel günlerde kullan...

lemaninignesinden dedi ki...

ellerıne saglık canım çok hoş gerçekten

derya dedi ki...

Canım çok şık ellerine emeğine sağlık iyi günlerde kullan sevgiler...

Bursada Moda dedi ki...

Gerçekten çok şık olmuş. Ellerinize sağlık, güle güle kullanın...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Çok güzel olmuş.Emeğini boynunda sergilemenin keyfi de bir başka olmalı...Emeğine sağlık:)

Gunes ile LEZZETLI TATLAR ZAMANI dedi ki...

ELİNE SAĞLIK CANIM :)

tatesal dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerine sağlık...

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ELİNE KOLUNA SAĞLIK İYİ GÜNLERDE GÜLE GÜLE KULLAN..

birdutmasali dedi ki...

BEĞENMEZMİYİZ HİÇ ?
CIVIL CIVIL BAHAR -YAZ RENKLERİ OLMUŞ
SAĞLIKLA KEYİFLE KULLANMAN DİLEKLERİMLE..
SEVGİLER İYİ HAFTALAR.

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

ben bu madelden yatak örtüsü ördüm.bitince çok güzel oldu ama bitirmek epey zaman alıyor...

NesTal dedi ki...

çok hoş olmuş. güle güle kullanın. sevgiler...

ayfersultan dedi ki...

sa.cananım,renk uyumuna bayıldım ve muntazam örüp birletirmişsin ellerine,gözlerine sağlık, sağlıkla kullan sevgiler..A.E.O

örgüdelisi dedi ki...

çok şirin ,renkli bir atkı olmuş,güle güle kullan.eline sağlık.ben de yarım işlerimi bitirsem de resimlesem keşke.
görüşürüz.

cicibici bişeyler dedi ki...

Motifli atkıları çok seviyorum hele böyle renkli renkli çok hoş görünüyor,güle güle güzel günlerde kullan çok hoş olmuş,ellerine sağlık canım sevgiler.

asya selda dedi ki...

çok hoş ve pratık bir atkı olmuş becerıklı yeni arkadaşımız :)sevgiler

dantelistan dedi ki...

cıvıl cıvıl cici bir atkı olmuş ellerine sağlık iş hayatı ve hobi biraz zor oluyor önemli olan sonuç iyi günlerde kullan

Lezzet Gemisi dedi ki...

tam da bahara yaraşır bir atkı olmuş. cıvıl cıvıl, rengarenk... emeklerine sağlık arkadaşım. iyi günlerde eskit.

Sevde.B dedi ki...

Canan ablacım gerçekten çok güzel olmuş...
Heryerde olmayan bir atkı kesinlkle sana özgür...
Eee hem çalışıp hem ev işi hem atkı ooo oo ablacım sen fişek gibi bitirmişsinde haberin yok :)
Öpüyorum seni..
Sevgiler

Dolunay dedi ki...

ellerıne saglık.cok guzel olmus

SMİLENA dedi ki...

becerikli canom benim çok güzel olmuş.güle güle tak.ben çok severim atkı şal vs.leri başka bir hava katıyor kadına.
güzel bir hafta diliyorum..çok çok öpüyorum

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhab hayırlı akşamlarçok guzel olmuş seneye kullnırsın

FerahFeza dedi ki...

Cok guzel olmus, gule gule kullanman dilegiyle...

derya dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık ve güle güle kullanın. Motifli işleri çok severim bu çalışmada süper olmuş.

sarıgül dedi ki...

çok tatlı olmuş cıvıl cıvıl ellerine sağlık.güzel dileklerin için çok teşekkürler.sevgiler

owl dedi ki...

motifle yapılan herşeyi çok seviyorum ben, biraz hippi ruhum var galiba :) çok güzel olmuş atkı, eline sağlık.

AskinAy dedi ki...

emegine saglik canim harika olmus rengarenk civil civil

embir dedi ki...

Canım ya çok güzel olmuş rengarenk çok beğendim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...