16 Mart 2009 Pazartesi

MİMLENDİM...

Sevgili Buketbeni mimlemiş.
Çok teşekkür ediyorum.Konu çocukluk anımız.Biraz uzaklarda kalsa da
güzel geçen çocukluğumdan bir kesiti sizlere sunmaya çalışayım.

Bu arada anti parantez gelir vergisi yoğunluğum devam ediyor.Şu anda
müşterilerin banka hesaplarına geçmiş bulunuyorum:))Bana aklınıza geldikçe dua edin.
Şu hayalini kurduğum hobi ve ot dükkanımı açayım.Şu gıcık iş beni yaşlandırmaya başladı
artık.
Neyse efenim ben anıma geçeyim.
Ben ilkokula herkesin gittiği 7 yaşında başlamadım.Neden derseniz anaokulu o sene kapanınca
benim başvuru suya düşüyor.O anda ilkokul hocam beni koridorda annemin elinden alıp;
hadi benim sınıfa başlatayım kıızınızı diyor:))çok ağlayıp zırlamıştım.Annem benimle gelip gitmekten
ilkokul diplomasını tekrar benimle alacaktı neredeyse:))
Esas anım şu,23 Nisan şenliklerinde Vatan caddesini boydan boya yürüyecektik.Fotolarda
gördüğünüz gibi gelinlik şeklinde elbiselerimizle sıcağın alnında yürürken çok zorlanmıştım.
Yolun yarısında kusmaya başladım.Nevzat öğretmenim yanıma gelip benimle ilgilenirken
fotoğrafta o anı babacığım görüntülemiş.Neyse yolun sonuna kadar yürümeyi yine de
başarmıştım.Ama üstüm başım kusmuk içinde kalmıştı.
Nevzat öğretmenimin ellerinden öpüyorum.Solak yazan beni sağ elle de yazdırmayı başarmıştı.

30 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ne tatlı anılar.iyi ki varlar dimi?kimbilir şimdi çocukluğunu düşünürken nerelere gittin...
sevgilerle

derya dedi ki...

Canım büyük keyifle okudum mutlu haftalar sevgiler...

tatesal dedi ki...

Çocukluk anıları,harika,ne güzel anlatmışsın,sevgiler..

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

sanırım ilkokul öğretmenlerinibn yeri hep çok özel oluyor:))
sevgiler canım

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

çok güzel bir anı...sevgiler..

DuruButik dedi ki...

çok güzel aktarmışsın... ben de ilkoklu öğretmenimi unutamam. sende de çok hoş anılar bırakmış belli...
sevgiler..

tasarım mekani dedi ki...

Zevkle okudum... paylasim icin tskler, sevgiler. medinem.

cesniihobby dedi ki...

İlginç bir mim konusuymuş.Çocukluk anınınzı da zevkle okudum.O saf helimizle yaptığım davranışlar ne kadar geride kaldı.Ben çocukluğuma dönmek istiyorum.

defneylebirlikte dedi ki...

çok güzel bir anı.yazını zevkle okudum canım.sıcacık sevgiler...

ELBİSTANLI dedi ki...

Çığlık oluruz isyanlara türkü oluruz sevdalara rehber oluruz çikmazlara ve bir gülücük oluruz bizi hatirlayan tüm hayirli arkadaslara.. hayırlı geceler arkadaşım.küçük hatırlatma: kutlu doğum haftasına kadar yasin,salavat ve kuran okumalarımız devam ediyor arkadaşım

sesiber dedi ki...

Ne güzel mimmiş, zevkle okudum.
Müzik dinleyeyim dedim hem de stand by me varmış, Ohh dedim ama sayfa geçişlerinde kesiliyor.

PINK PRINCESS dedi ki...

çok güzel bi yazı olmuş.Benim hafızamda ilkokul öğretmenime ait güzel anılar yok maalesef.hayatımı büyük ölçüde kötü etkileyen kötü biridir kendisi..ayrıca bişi duymuştum solakları sağlak yapmaya çalışmak iyi değil diye?bilemiyorum tabiki.

Begonvilli Ev Sakinleri dedi ki...

Çok güzel bir blog sayfan var. Yürekten kutluyorum.

Sevde dedi ki...

ya ablacaım neden fotoyu göremiyorum :(
Ama anın çok hoş ne güzel öğretmenin desteğini görmek :)
Sevgiler

e.t. dedi ki...

çocukluğun tadı banbaşka değil mi ?
çok mutluydum, fakat düşününce özlemden olsa gerek hüzünleniyorum....

ELBİSTANLI dedi ki...

canım iyi akşamlar..salavat da, yasinde kur'an hatmi okumaları hepsi 16 nisan a kadar devam edecek inşaallah.Allah kabul etsin canım okumuş bitirmişsin tefriciyeyi.Allah razı olsun senden ve tüm katılan dostlarımızdan..

Armina dedi ki...

Güzel bir anıymış bana ilkokul günlerimi hatırlattı. Mutlu haftalar dilerim canım.

Lezzet Gemisi dedi ki...

yüzümde büyük bir gülümseme ile ve zevkle okudum. çok hoştu.... paylaştığın için teşekkürler cnm. selam ve sevgiler...

GeCe dedi ki...

herkesin bir 23 nisan yürüyüş anısı var galiba benim de vardı ama nedense hiç itiraz etmezmişiz dimi şimdi olsa

güzel bir anıymış

Bal küpü dedi ki...

Ah o 23 Nisan'lar benim de gözümde canlanıverdi şimdi :)
Bu arada inşallah hayalinizde ki işede kavuşursunuz:)

Cheetos dedi ki...

ben hayalini kurduğun dükkanı açacağına inanıyorum, müşterilerin banka hsapları yerine onunla ilgilenmek eminim daha zevkli olur.. :)

owl dedi ki...

ne güzel anılar bunlar böyle, ama kıyamam sıcakta yürütülen çocuklara ben :)

TAZE NANE dedi ki...

Çanakkale,
Geçilen Sırat
Çanakkale,
Kurtuluşa berat

Çanakkale,
Küfre kale
Çanakkale,
Tevhîd ile

Çanakkale,
Dillerde tekbîr
Çanakkale,
Allah bilir.

Çanakkale,
Düşmana çekilen set
Çanakkale
En görkemli şehadet.
Çanakkale Şehitlerini Saygıyla Anıyoruz..........

ilknur dedi ki...

merhaba,zevkle okudum anını...sevgiler..

Boncukçu dedi ki...

:) Keyifle okudum.
Sevgilerimizle
Minnoş & Boncukçu

Sevil Altunel dedi ki...

canım beğenilerine ve ziyaretine çok teşekkürler..senin blogda çok güzel tebrikler..görüşmek dileğiyle..sevgiyle kal..

Dolunay dedi ki...

çok hoş .yazılarını okuycagım bundan sonra

sarıgül dedi ki...

selamlar sevgiler.. bu anı için bununla birlikte 8 mesaj yazdım ama kısmet bakalım bu kez gidecekmi:)

nurmutfakta dedi ki...

arkadaşım
bu dünya kimseye kalmıyor
Rabbim gerçek hayatımıza elimiz dolu gitmeyi nasib etsin
dualarımızı katında makbul kılsın
hiçbirimizi dostsuz,duasız,yardımsız,umutsuz,çaresiz bırakmasın
selamlar
sevgiler
saygılar
"""""H A Y I R L I C U M A L A R"""

ELBİSTANLI dedi ki...

Allah'ım, Senden sevgini, Seni sevenlerin sevgisini ve beni Senin sevgine ulaştıracak ameli isterim. Allah'ım, Senin sevgini bana nefsimden, ailemden ve yaz gününde soğuk sudan daha sevimli eyle."Hadis-i şerif .Hayırlı cumalar hayırlı geceler canım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...