24 Mart 2009 Salı

LAKAP MİMİ VE GERÇEK ADIM


Dostlar son günlerde en moda mim lakap mimi.Embir sayesinde beni de buldu.
Sağolsun sanatçı arkadaşıma çok teşekkürler ediyorum.
Benim ilk lakabım SARMAN,saçlarım çok sarıydı.Şu anda kumral ya neyse.
Diğer lakabım,KOPİL ne demek derseniz hiç bilmiyorum.Eşimin içinden gelen bir söz diyelim.
Başka lakabım da CANO neden derseniz ismime yakın olduğu içinmiş.
Ayrıca bir tane daha varki,eşimle flört zamanlarımızda bana bulduğu ve en değer verdiğim lakap CANEY.
Eveeet benim gerçek ismimde CANAN.Aslında gizemli olmayı seviyorum.Ama sizlerden ismimi öğrenmek isteyenler çoğalınca kırmak istemedim.İsmimi çok seviyorum.Annem babam severek evlenmiş.Dolayısıyle ben aşk çocuğuyum.İsmimin manası gönülden sevilen sevgili demek.
Bu yüzden bana bu isim verilmiş Ayrıca bu ismim Türk sanat müziği eserlerinde çok yer alır.Annem ve babam ve diğer aile büyüklerimizde Türk sanat müziğiyle uğraşan sanatçılar olduğu içinde etkilendikleri kesin.

33 yorum:

derya dedi ki...

Canım ben bu blog yolculuğunu çok sevdim sayend
yeni yeni bloglar öğreniyoruz kocaman öptüm..

akasyakokusu dedi ki...

Tanıştığımıza çookk memnun oldum Canan'cım...
Bende Nuray...))
Adın gibi yüreğinde güzel..Adınla uzun yıllar yaşayasın lakaplarında ayrı bir hoş canıımmm...
Sevgiler Mardin'den..

SMİLENA dedi ki...

of öğrendik sonunda ismini.çok ta sevdiğim bir isimmiş.aşk çocuğu seni..bu arada kopil güzelmiş.hoşuma gitti.
öptüm..

*kelebek* dedi ki...

*kelebek* kopile iyi günler diler..*****

EGDONE dedi ki...

Sevgili Canan ismin de çok güzel tüm lakapların da...Hepsinden öte bence çok özel bir hanımsın...Seni ilgiyle takip ediyorum...Sevgilerimle...

beyaz mendil dedi ki...

İsminiz çok güzel,diğer lakaplarınızda.Sevgilerimle

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

Canan ...çok güzelmiş ismin.memnun oldum.Derya

derya dedi ki...

Canımmmmm cano desem olurmu çok yakın hisettim
bu lakabı kocaman öptüm...

ayfersultan dedi ki...

sa. Canan,ismini bende çok severim anlamından dolayı canananım benim isminle yaşa lakablarında güzel ama canan'sız hiç birşey olmuyor sevgiler.A.E.O

cicibici bişeyler dedi ki...

Canan'cım ismini öğrenmemiz iyi oldu,cano çok güzel bir lakap gerçekten!senin vasıtanla güzel bloglar keşfediyoruz,bu harika oldu!yeni yazılarını merakla beklicem,sevgiler.

tasarım mekani dedi ki...

Memnun oldum canan... medinem

GeCe dedi ki...

memnun oldum canan hanım

havvanur dedi ki...

canan hnmcımm teşekkürlerr

AskinAy dedi ki...

ismin cok güzel canim ama caney lakabida cok hos ayni zamanda:)

CANDAN TARİFLER dedi ki...

CANAN MEMNUN OLDUM BENDE MELİKE ...:)

sarıgül dedi ki...

ismin de anlamı da çok güzelmiş.ismini öğrendim ama hafızamda hep örgüknit olarak kalacak herhalde.ama ismin öğrenmek güzeldi.ben mimlenmeden sana söyleyeyim ismim sümeyye:)

Dolunay dedi ki...

Memnun oldum canan hanım :)

NesTal dedi ki...

Ne güzel aramızdaki engelller bir bir eriyor, gittikçe bloglarımız sayesinde yeni yeni arkadaşları , dostları daha yakından tanıma fırsatı bulabiliyoruz. Bende memnun oldun Canan Hanım. Sevgiler...

owl dedi ki...

çok güzelmiş ismin ve lakapların şekerim :)

neslihan dedi ki...

ismin çok güzel canım,sevdiğim isimlerden.sıcak,samimi.sevgilerimle...

ilknur dedi ki...

İsmin çok güzelmiş.Lakaplarında bir harika.Sevgiyle...

edaca30 dedi ki...

:)) esının taktıgı lakap cok orjınalmıs:P

Sevde.B dedi ki...

Aşka bak :)
Benim canan ablam ehhh artık ismini biliyorum :)
Lakaplarım çok şeker :)
Öpüyorum canan ablam

eviminnuru dedi ki...

merhabalar canancım isminde çok güzelmiş lakaplarında öyle
sevgilerimle

şehnaz dedi ki...

merhaba canancım,seni zaten 10 marifetteyimden takip ediyordum.ve çokta bilgilenerek.şimdi buradad karşıma çıkınca hemen blog listeme ekledim.görüşmek üzere.kekcafe

embir dedi ki...

Canancım mimi cevapladığın için teşekkürler. Caney, caney caneyyy :))

defneylebirlikte dedi ki...

canan adını ben de çok sverim canım.adınla yaşa.sevgiler...

DÜN BUGÜN dedi ki...

Canancığım,Canucum çok güzel bir isim ,adınla uzun ve sağlıklı yaşa.

MoonSun dedi ki...

Sevgili Canan :)) kopil'i hatirliyorum ben de biz kucukken dedem derdi bize hep :)) bende anlamini bilmiyorum :)) bu arada en anlamlisi her zaman sevgilinin taktigi isimdir galiba :))

Prima Rima dedi ki...

Kopil benım ananemde cok kullanır,yaramaz gıbı bısey sanırım :)

esr@ dedi ki...

memnun oldum canancım=))

Archilemi dedi ki...

Canan isminde çok kişi tanıyorum ama manasını hiç bilmiyordum.Çok güzel bir isim.Tanıştığımıza memnun oldum

edayurt dedi ki...

selam canım-ziyaretiniz için cok tsk ederim-herzaman beklerim-sitenizi bende takip edecegim-sevgiyle kalınız-
www.yemekkahvekokusu.blogcu.com
www.sevgisunumu.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...