14 Mart 2009 Cumartesi

KIRLENTLERİM

Evvelki gün yoğunluğumun başladığını yazmıştım.Ofisten eve geçtim.Tabi ki işleri de yanıma 
aldım.Bu arada size kaçamak yapayım dedim:))
Sandığımdakilere devam ediyorum.Bakalım bu sefer elime ne gelmiş....
Kırlentim gelmiş.Saten kumaşa çiçek desen işleme yapılmış.Bu eseri yapan teyzeciğim.Kulakları çınlasın.Ben de çok emeği vardır.Eee nede olsa teyze anne yarısıdır değil mi.
Ben hiç sevmediğim ama mecbur olduğum gıcık işime dönüyorum.
Görüşmek üzere.Hepinize dönüşte ziyarete geleceğim.Hepinize sevgiler...
Buyrun resimlere efenim...






   


10 yorum:

tatesal dedi ki...

Kırlentler bahane yapan eller şahane.Ellerin dert görmesin arkadaşım...

nazardeymesin07 dedi ki...

harika görünüyorlar mis gibi sandık kokularıyla.TEYZECİĞİNİN ELLERİNDEN ÖPÜYORUM

neslihan dedi ki...

çok şıklar canım.el emeği o işlemeler ne kadar güzel.yapanların ellerine sağlık.iyi günlerde kullan.sevgilerimle...

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

teyzeciğinin ellerine sağlık nekadar güzel.el emeği nede olsa kötü olabilir mi.
kolay gelsin canım benim ellerin kuş gibi olsun ve çabucak bitsin.

defneylebirlikte dedi ki...

çok hoşlar canım.el emeği göz nuru..

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel olmuş,iyi günler dekullanın.Sevgilerimle

PrimaRima dedi ki...

Teyzenin ellerine sağlık:)

owl dedi ki...

çok güzel, teyzenin eline sağlık. güle güle kullan :)

İnci dedi ki...

Sevgili orguknit,

Bloğunuzu takibe aldım. Şu sevilmeyen ve gıcık işe gidilme mevzuu bende de var. Yaramı deştiniz :) Sevgiler.

SMİLENA dedi ki...

teyzeciğinin ellerine sağlık.merakla bekliyorum bir sonrakileri..
sevgilerle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...