7 Mart 2009 Cumartesi

KADINLAR GÜNÜNÜZ VE MEVLİDİNİZ KUTLU OLSUN.

Kadın olmak ayrıcalık diye içime sinerek söylemek isterdim.
Bir kadın düşünüyorum,çalışan,üreten,çocuk büyüten ama değeri anlaşılmayan
Bir kadın düşünüyorum,ertesi gün sadece ne yiyeceğini, ne giyeceğini düşünen tasasız,kaygısız
Bir kadın düşünüyorum,dövülen,ezilen,öldürülen
Bir kadın düşünüyorum eğitimli,eğitimsiz
Bir kadın düşünüyorum,kapalı gezen
Bir kadın düşünüyorum,açık gezen
Kadın olmak, artık gerçekten ayrıcalık olsun istiyorum.
Hepimizin hergünü kadınlar günü tadında geçmesi dileğiyle.
Hepimize kutlu olsun...
Ayrıca bu kandilde dualarımız kabul olsun.

28 yorum:

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

ben de kadınlar günün ve kandilini kutluyorum canım...sevgiler

AskinAy dedi ki...

cok güzel bir yazi bu,bende seni kutluyorum canim,bugün bizim günümüz sevgiler:))

beyaz mendil dedi ki...

Seninde Kandilin Mübarek,Kadınlar Günün kutlu olsun.İyi geceler.

kelebeksworld dedi ki...

cok güzel yazı ellerine sağlık ablacıım

yasamladans dedi ki...

kadınlar gününü ve mevlüd kandilini kutlarım canım.Allah dualarını kabul etsin...

derya dedi ki...

Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!

CANDAN TARİFLER dedi ki...

KADINLAR GÜNÜNÜ VE KANDİLİNİ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM.DUALARIMIZIN KABUL OLMASI DİLEĞİYLE...

havvanur dedi ki...

çok güzel yorum arkadaşım hayırlı kandilerr

lezzetlilerim dedi ki...

Sevgili arkadaşım ilginize teşekkürler. Alperen için yaptığınız dualardan ötürü Allah razı olsun.
Kadınlar günümüz ve mevlid kandilimiz kutlu olsun.

el emekleri dedi ki...

Mevlid kandilini ve dünya kadınlar gününü en içten dileklerimle kutluyorum.Sağlıklı güzel günler diliyorum:)))

nazardeymesin07 dedi ki...

Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olmasi temennisiyle... Iyi Kandiller.. http://nazardeymesin07.blogspot.com

defneylebirlikte dedi ki...

Kandiliniz mubarek olsun,Hayirli kandiller.
Canim Ayrica dunya kadinlar gunun kutlu olsun.

cicibici bişeyler dedi ki...

Hayırlı kandiller diliyorum,dualarınızın kabul bulması dileğimle,sevgiler.

gül dedi ki...

kandiliniz mübarek olsun sevgiler

Armina dedi ki...

Her tomurcuk yeni bir gülün, her gül yeni bir baharın, her kandil yeni rahmetlerin habercisidir. Rahmet ve mağfiret dolu kandil geçirmeni dilerim.

Kadınlar günün kutlu olsun canım.

GeCe dedi ki...

kandilin ve kadınlar günün kutlu olsun inşallah tüm kadınlar hakettikleri değeri görürler

dantelistan dedi ki...

SEYTAN SENDEN COK UZAKTA, MELEKLER BASUCUNDA OLSUN, DUALARIN KABUL, KEDERLERiN SON BULSUN! KANDiLiN MUBAREK OLSUN
AYNI ZAMANDA DA 8 MART DUNYA KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN CANIM

Sevde dedi ki...

Mübarek kandilin kutlu olsun ablacım...
Herşey hayırlısıyla gönlünce olsun inşALLAH...
Sevgiler

SMİLENA dedi ki...

seninde hem kadınlar günün hemde kandilin kutlu olsun...

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

FARKINDA OLMALI İNSAN...
BİR DAMLA SUDAN YARTILDIĞINI FARKETMELİ...

ANNE KARNINA SIĞARKEN DÜNYAYA NEDEN SIĞMADIĞINI VE SONUNDA BİR METRE KARELİK YERE NASIL SIĞMAK ZORUNDA KALACAĞINI FARKETMELİ...
HENÜZ BEBEKKEN DÜNYA BENİM DERCESİNE AVUÇLARININ SIMSIKI KAPALI OLDUĞUNU,ÖLÜRKEN AYNI AVUÇLARIN HERŞEYİ BIRAKIP GİDİYORUM İŞTE DERCESİNE APACIK OLDUĞUNU FARKETMELİ VE ONA GÖRE YAŞAMALI.
EFENDİMİZİN ŞEFATİNE NAİL OLMAK DİLEĞİYLE.KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

pel!n dedi ki...

Dünya Kadınlar günün kutlu olsun...

Hayırlı Kandiller Diliyorum...

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Kandiliniz ve gününüz mübarek olsun...

elisisaati dedi ki...

mesajın için teşekkür ederim arkadaşım kandilin ve kadınlar günün kutlu olsun güzel bir hafta geçirmen dileğiyle

mehbup dedi ki...

Tüm dualarımızın kabul olması dileğiyle kandilimiz mübarek olsun..Güzel bir hafata geçirmenizi dilerim saygılarımla.

Metehanın annesi Şirin dedi ki...

çok teşekkür ederim canım...seninde dünya kadınlar günün kutlu,mevlid kandilin mubarek olsun...

sevgiler,

berkbuket dedi ki...

merhabalar, mimlendin benim tarafımdan arkadaşım. bir ara bakarsan sevinirim. kadınlar günün kutlu olsun.

MoonSun dedi ki...

Sevgili OrguKnit, gec kaldim ama Kadinlar gununu kutluyorum :)) Kocaman sevgiler :)

A magia do crochê dedi ki...

Olá!! Lindo blog...parabens!!
Bj

Katia missau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...