20 Mart 2009 Cuma

BALIK KİTAP AYRACIM



Biliyorsunuz balık ayındayız.
Ben de hayat arkadaşım balığıma bu kitap ayracını yaptım.Dün 
gece maç varken ördüm.Maç biterbitmez balığıma hediye ettim.Çok mutlu oldu.
Nice yıllara balığım iyiki varsın.Allahım başımdan eksik etmesin.
Bu arada kitap ayracını ilk defa yapıyorum.Embir arkadaşımdan göre göre kitap ayracı yapmaya özendim doğrusu.En son dikerken artık iyice uykum gelmişti.Aceleyle yaptım bakalım beğenecekmisiniz?
Anti parantez belirteyim,yoğunluğum devam ediyor.İşler bitsin daha güzel çalışmalarda buluşuruz.
Haydi efenim bana müsaade...

47 yorum:

KİZHATCE dedi ki...

merhaba arkadaşım nerelerdesin,özlettin,sevgiler...

tasarım mekani dedi ki...

Cok hos olmus... Kitap okurken bol keyifler diliyorum. sevgiler, medinem

Allegra'nde dedi ki...

çok şirin olmuş :))

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

ellerine sağlık....maçın üzüntüsünü almıştır:))

derya dedi ki...

Canım çok şeker olmuş emeğine sağlık kocaman sevgiler..

EGDONE dedi ki...

Hakikaten çok yaratıcı ve bir o kadar da şirin...Elinize sağlık....Sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Bayıldım bayıldım arkadaşım..
Ne hoş olmuş balık şekli vermek.
Bende ilk kez geçenlerde araba şeklinde örmüştüm.
Hayat balığınıza iyi okumalar..

AskinAy dedi ki...

harika olmus cok seker emegine saglik canim...

SMİLENA dedi ki...

bu modelden görmüştüm daha önce ve vurulmuştum.çok güzel yapmışsın.ellerine sağlık harika.canım şu on marifete üye mi oldunuz.bakıyorum herkesin blogunda var.bende benim amigurumileri şey ettireyim diyorum...

NesTal dedi ki...

çok çeşitli kitap ayıraçları görmüştüm ama bu türünü ilk defa görüyorum. ( demekki her çeşiti görmemişim. :) ) yaratıcılıkta sınır yok tabii. çok güzel olmuş. ellerine sağlık...

cicibici bişeyler dedi ki...

Çok sirin ve çok yaratıcı,balık formunu çok güzel vermişsin,ellerine sağlık,sevgiler.

sesiber dedi ki...

Çook tatlı olmuş ta kim yedi bakiim o balığı:)
Ellerinize sağlık, eşiniz güle güle kullansın.

beyaz mendil dedi ki...

Güzel olmuş,eline sağlık.Allah kolaylık versin.En yakın zamanda tekrar bekleriz:)Sevgilerimle

Papatya Prenses dedi ki...

ya çok gıcık oluyorum şu örgü oyuncak vs işini bi türlü çözemedim. bi elimde yün bi elimde tığ sürekle deneme halindeyim ama ııh.

bu kılçığı çok sevdim ben:) ellerinize sağlık..

neslihan dedi ki...

harika olmuş canım.çok orjinal.ellerine sağlık.rengine de bayıldım.sevgilerimle...

akasyakokusu dedi ki...

Sevgili örgüknit yine ben..))
Güzelim yaa..O pembe değil kırmızı nire resimde öyle pembe göründü bilemedim..Resmi otomatik düzenledim office picture menajer ayarıyla ondan oldu herhal.
Unutmadan solda kopypaste butonu vardı dedim galiba sağ tuşun var..Blogcu blogumda vardı sağtuş ama hangisi bulamadım varsa rica etsem bana kodunu verebilirsin..Ne dersin ayıp olmaz dimi..Görüşmek üzere..

funda dedi ki...

bence çok şeker olmuş :)

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Br balık olarak buna bayıldım. Yapılışını da bekliyorum. Sevgiler...

EGDONE dedi ki...

Sevgili ORGUKNIT ben sayfamda farklı bir şeyler olsun diye düşünürken Günün Blog Güzeli geldi aklıma. İlk güzel de senin bu balık oldu. Eğer bu seni rahatsız edecekse kaldırabilirm ama bence hoş oldu. Site adınla verdim Günün Blog Güzelini. Ne düşündüğünü merak ediyorum. Sevgilerimle...

ayfersultan dedi ki...

SA.MAŞALLAH hamaratsın ellerine sağlık sahibi sağlıkla kullansın..kolay gelsin canım az kaldı yoğunluk bitecek inş.A.E.O

ORGUKNIT dedi ki...

Sanatçı dostlar
ilginize çok teşekkürler.
Beğendiğinize sevindim.
EGDONE günün blog güzeli beni seçmenden
dolayı çok mutlu oldum.Çok teşekkürler arkadaşım.Resim için sorun değil yayınlayabilirsin.
Sevgiler.

Nur dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

kedicibasi dedi ki...

ellerinize sağlık çokgüzel olmuş

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

Çok güzel olmuş,elleriniz dert görmesin.

Dolunay dedi ki...

ilk defa bu sekılde göruyorum .cok seker olmus.elınıze saglık

laguer90 dedi ki...

Merhaba,
ziyaretiniz için teşekkürler, ben de sizi izliyorum;)
Sevgiler...

ufuk dedi ki...

benimde başımda bir balık var;) hoş bir hediye....

defneylebirlikte dedi ki...

çok şirin çoook.ellerine sağlık.güle güle kullan canım...

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Yine ben :) Balıkları bilmem ama ben içime atmam hiç... Çeneme vuruyor tam tersi :)Ama bu dönem bizim için zor geçecek 21 Nisana kadar biliyorum.Astrolojik açıdan yani. Balığına destek olman gerekecek. Sevgiler...

eviminnuru dedi ki...

çok güzel olmuş mutlu olacağın kitaplarda kullanman dileğiyle

Prima Rima dedi ki...

Ben çook beğendim:)

DuruButik dedi ki...

orguknitcim harika olmuş kitap ayracın:)Allah bir ömür eşinle mutlu ve huzurlu eysesin sizi.
çok güzel ve farklı bir fikir doğrusu.hele balığın şekline bayıldım :)ne kadar güzel düşünmüşsün.
tebrik ederim ürettiklerinden ötürü.
sevgilerimi gönderiyorum ben de sana:)

Sevde dedi ki...

Yaaaa ablam benim yaaa..
Süpersin nerden geldi bu fikir süper olmuş...
Banane bende istiyorum :)
Şaka Şaka ama burda olsan hemen isterdim...
Seni çok öpüyorum ablacım...
Hayırlı hafta sonları

GeCe dedi ki...

ah kılçığı bile var harika olmuş

Meleğin Dünyası dedi ki...

Merhaba.Çok güzel bir balık olmuş.Çok beğendim.

eldivenlerim dedi ki...

çok şirin olmuş;)
ellerine sağlık......

cesniihobby dedi ki...

İlginç bir fikir.harika olmuş.Ellerine sağlık.Benim arkadaşım çok beceriklidir.

caprice diyari dedi ki...

Cok guzel olmus yaa bende istiyorum.

SMİLENA dedi ki...

demek ki hemşoyuz aaaa.çok sevindim ve ne tesadüftür ki bizde o taraftanız yani kırcaali tarafından.bana bak hısım çıkmayalım...
sevgilerimle canım arkadaşım.blogunda da hikayemi yazdım ayrıntılarla...
seni tanıdığım için çok mutluyum

Metehanın annesi Şirin dedi ki...

elelrine sağlık çok sevimli olmuş...

şimdi semranın yorumunu okudum onunla hemşeriyseniz hehe benimlede hemşerisin demekki :D

öpüyorum..

Tijen dedi ki...

Ben de balığım amaaaa, ben de isterim bundan!

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

bayıldım...eline sağlık

akasyakokusu dedi ki...

Canım merhaba...Hatırını sorayım dedim.
Pazarın ağız tadıyla geçsin sevgiler..

dantelistan dedi ki...

çok şirin olmuş balık burcu ve kitap kurdu olan eşime hediye yapacağım ellerine sağlık tatlım iyi pazarlar

İnci dedi ki...

Çok severim kitap ayraçlarını. Bayıldım una. Harika olmış. Ellerine sağlık. Sevgiler.

*kelebek* dedi ki...

selam..ben geldim ve bloğuna hayran kaldım ..ben henüz yeni öğrendiğimden blog düzenlerine hergün yeni bir şeyler ekliyorum ..yan sütundaki etiketlerin yerleştirilişi çok güzel bende yapmak isterim ..buraya bir *kelebek* kondu ....*****

nergisce dedi ki...

muhtesem bi fikir:) cok seker olmus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...