2 Mart 2009 Pazartesi

HAYVANLARI ÖĞRETME PANOSU


      

































O kadar çok yoğun bir dönemdeyim ki.Bir de hafta sonu misafir ağırladım.Yorgunluktan bittim.
Bu yoğunlukta yine içime sinmedi.Ofise geçer geçmez sizin için bulduğum şu güzel panoyu da hemen paylaşayım istedim.

Panodan biraz bahsedeyim.Öncelikle keçe kullanılmış.
Zeminde daha büyük ölçüde keçe kalın bir mukavva kutuya yapıştırılmış.Daha sonra
hayvan figürlerinden şablon çıkarılarak,uygun renklerde keçeler bu şablona uygun kesilmiş.
Ve yapıştırılmış.Bir de çerçeveye dikkatinizi çekerim.Hani ayakkabıcılarda gördüğümüz 
yerde duran ayaklı aynalar vardır.Aynı o formatta ayaklı ve çerçevesi hareket ettirilebilen bir pano kullanılmış.
Kısacası çocuklara hayvan çeşitlerini
öğretmek için odasında bulunduracağınız en önemli objelerden biri bence.




17 yorum:

Sevde dedi ki...

Ya ablam benim 3 saatır sana ulaşmaya çalışıyorum ya dicektim nerelerde kaldı canım ablam neyseki ulaşabildim misafrileri varmış :)
Tablolar çok güzel fikir...
Bizi yalnız bırakma emi ...
Muck muck muck :)

SMİLENA dedi ki...

çok hoş bişey.bayıldım.benimkiler görse bayılır.renkli kartonlarla da yapılabilir...
sevgilerle...

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel bir fikir,teşekkürler.

ayfersultan dedi ki...

SA.Çok güzel fikir,çocuklaraöğretme açısından pano olmasıda koyboldu derdi olmaz.sevgiler.A.E.O.

AskinAy dedi ki...

cok sirin bu canim yaa her cocuklu eve lazim bencede:))keyifli ve sakin bir hafta diliyorum sana sevgilerimle..

ayfersultan dedi ki...

CANIM, BU YORUMU YAYINLAMA İSTERSEN BİR YERDE OKUMUŞTUM YAPARSIN DİYE YAZYORUM. YA MUSAVVİR, YA BARİ,YA HALIK BUNLARI SUYA OKUYACAKSIN 7 GÜN ORUÇ TUTUP HERGÜN BU SU İLE İFTARINI AÇIP DUA EDECEKSİN HAMİLE KALMAK VE HAYIRLI SAĞLIKLI EVLAT OLMASI İÇİN..AMİN DİYORUM ÇOCUKLAR SEVİNDİRMEK DE ÖNEMLİ SEVGİLER.A.E.O.

*Mutfaktaki Deli* dedi ki...

Harika, çocukken gördüğüm hayvan figürlerini hiç unutmadım. Bence çocuklarda kalıcı oluyor küçükken öğrendikleri. Çok tatlı olmuş. Paylaştığın için teşekkürler.
Bu arada blog müziğini çok sevdim:)

havvanur dedi ki...

güzel paylaşım tşk

neslihan dedi ki...

çok teşekkür ederim canım.öpüyorum.sevgilerimle...

eviminnuru dedi ki...

güzel fikir biz de o plastik hayvanlarla çiftlik yapıp duruyodukbudaha etkiliolur öğrenmeleri açısından sevgilerimle

EGDONE dedi ki...

EVİNİZİN EN SEVDİĞİNİZ KÖŞELERİnde Sevgili Didem beni http://kolyekolik.blogspot.com blogunda mimlemiş. Ben de seni mimledimmm:)
1.http://minnosveboncukcu.blogspot.com/
2.http://hayalkahvem.blogspot.com/
3.http://orguknit.blogspot.com/
4.http://haydins.blogspot.com/

Karen Hanim dedi ki...

Pano çok hos oldu. Tavuş kuşu harika.

owl dedi ki...

Ne güzel bir pano, bayıldım tavuskuşuna :) bir baykuş mu eksik acaba :))

müjde dedi ki...

Ne kadar güzel bir site.Bayıldım resmen:))

MoonSun dedi ki...

Cok guzel bir calisma olmus bu sevgili OrguKnit :) Cocuklar cok eglenecek :)
Umarim en kisa zamanda atarsin yorgunlugunu :))

PrimaRima dedi ki...

Ne güzel bir fikirmiş biz hayvanları öğrendik ama bir daha çocuk yaparsam aklımda olsun...bu şekilde öğretmekde hoş olur:)

edayurt dedi ki...

selam canım.uzunca zamandır sevgisunumu siteme girememiştim.yorumunuzu yeni gördüm cok tsk ederim.sizin sitede nekadar güzel emeginize saglık.sevgilerimle..www.sevgisunumu.blogspot.com - www.yemekkahvekokusu.blogcu.com herzaman beklerim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...