25 Mart 2009 Çarşamba

BLOGLARDA YOLCULUK 4


Evet arkadaşlar bloglarda yolculukta 4.güne geldik.Bugün gelir vergisinin en yoğun günü.Yine de blog yolculuğumdan feragat etmedim.Hemen sabah hazırlayıp sizlerle paylaştım.Seçtiğim blogları umarım sizler de beğenirsiniz.Sizler okurken,maalesef ben beyannamelerin içinde kaybolmuş olacağım.
Hepinize sevgiler.
Size seçtiğim bu bloğun sahibi takı tasarımcısı bir arkadaşımızboncuktakiçok güzel çalışmaları var.
İzleyelim diyorum.
2.Arkadaşımız fotoğraf sanatçısı laguer90Bu blogda kendi objektifimden ve arkadaşlarımın objektifinden fotoğraflar sergileyeceğim diye yola çıkmış.Fotoğraflarını çok beğendim.İzlemeye değer diyorum.
el işleri, örgü, tığ işi, takı, leziz yemekler, ama hepsi farklı... Sizlerle bazen kendi yaptığım, bazen de netten bulduğum ilginç ve yaratıcı olan her şeyi paylaşmak istiyorum diyen 3.arkadaşımızyaratıcıhobilerin bloğu da çok hoş.
archilemiarkadaşımızın ilginç kututasarımları var ayrıca netten çok güzel çalışmaları bizlerle paylaşıyor.Hepsini çok beğendim.
Bu arkadaşımızda cicibicibiseylerörgü ağırlıklı bir bloğa sahip çok şirin ve güzel çalışmaları var.
Bugünlük bu kadar...Görüşmek üzere... Hepinize sevgiler...

14 yorum:

egdone dedi ki...

Öhööömmm öhömmm... Beni hatırladıs mı? Hani en amatör boncukcu blog arkadaşınıs...Şey sorucaktım bana sıra ne zaman gelir diye ?(Ay ne şirinim-bu şirinlikle kesin önlere alınırım:))) Listeni heyecanla takip ediyorum Sevgili Arkadaşım...Sevgiler...

İnci dedi ki...

Yine döktürmüşsünüz. Blog alemi derya deniz. Böyle orjinal blogları gezmek ve yeni fikirler almak çok güzel.

Teşekkürler tekrar. Sevgiler.

Archilemi dedi ki...

Teşekkür ederim.Çok mutlu oldumm:)

Sevde dedi ki...

Ablam nasıl yetiştiriyorsun hepsini maşALLAH sana :)
Ellerin dxert görmesin..
Paylaşım için çok teşekküre ediyorum..
Öpğyorum seni

derya dedi ki...

Canımmmm süpersin örgüye dayanamam :))Bu fikir
muhteşem gerçekten kocaman öptüm...

defneylebirlikte dedi ki...

çok güzel nlatmışsın canım..sevgiler..

SMİLENA dedi ki...

yine güzel yerler bulmuşsun.çok çok öptüm seni...

ilknur dedi ki...

Bizlere güzel fikir veriyorsun.Çok beğeniyorum...

ebrugzo dedi ki...

çok teşekkür ediyorum burdan da :)) güzel çalişmalarınızı takip etmekteyim. ve kolay gelsin diliyorum size:)

laguer90 dedi ki...

Sevgili arkadaşım,
güzel bir öğlen sonrasında okuldan geldim yorguluk çıkarırken mesajınızı okudum. Çok teşekkürler, Bloglarda Yolculuk Etkinliğinde Fotoğraf Sergisi Blogumu ziyaretiniz beni mutlu etti! yorgunluğumu unuttum galiba!
Sevgiler, keyifli paylaşımlara...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Güzel bloglar gerçekten paylaşımın için sağol.Bu arada kolay gelsin işler yoğun heralde....

cicibici bişeyler dedi ki...

Bloglarda yolculukta bana da yer vermişsin çok teşekkür ederim,sürekli takip ediyorum,güzel bloglar keşfedip yeni yeni fikirler ediniyoruz sayende,teşekkürler,sevgiler.

tasarım mekani dedi ki...

Bu gezme isini ne iyi ettin canim... sayende bizde gezmis oluyoruz her defasinda :))) Kocaman sevgiler... medinem

pinokyoörgü07 dedi ki...

böyle duyarlı blogculara hayranım ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...