22 Mart 2009 Pazar

BLOGLARDA YOLCULUK BAŞLIYOR.




Merhaba dostlar hepinize mutlu pazarlar.
Bundan sonra hepinizi ziyaret edip,sizden izlenimlerimi burada paylaşacağım.
Hergün yapmaya çalışacağım.En azından vakit oldukça yapacağım diyelim.
Bugün sizi ziyaret ettiğimdeki bir kaç izlenimimi sizlerle paylaşmak içimden geldi.

İlk olarak 
Smilena bloğunda isminin hüzünlü hikayesini öğrendim.Kendisiyle anne tarafından hemşoymuşuz çok mutlu oldum.

Sonra bizim gece miz var.İsmi Gece  ama yazdıklarıyla tam tersi gündüz gibi aydınlatan arkadaşımız.
Google aramasında ilk 10 içinde yer aldığını öğrendim.Onun adına çok mutlu oldum.Emeğin en güzel karşılığı bu olsa gerek.

Sonraferahfezasdiye yeni tanıdığım bloğa yolum düştü.Arkadaşıma güzel hediyeleri gelmiş.Hediyelere baktım içim açıldı.

Ve Sevde kardeşim http://sayrem.com/ diye bir yemek sitesi açmış.Onun  ilk adımlarında yanında olmak istedim.
Yeni sitesi hayırlı olsun.Bol şanslar diliyorum.

Sonrasına ziyaretlerime devam ediyorum.Hepinize uğrayıp,bundan sonra bloglardan izlenimlerimi sizlerle paylaşacağım.
HER ZAMAN DOSTLUK KAZANSIN

26 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Owww..arkadaşıma..ne güzel düşünmüşsün..
bakalım sıra bana ne zaman gelecek:)))))

gonca dedi ki...

Merhaba, bahsettiğin blogların linki bende açılmıyor canım acaba linkler mi çalışmıyor, yosa bende mi var bu sorun acaba? Bu arada ben de bloguma beklerim daha yeni sayılır ama yine de uğrarsan sevinirim:))

goooooood girl dedi ki...

your blog is very good......

please visit my blog:
http://noweasymoney.blogspot.com

egdone dedi ki...

Sevgili ORGUKNIT süper bir fikir, hem haberdar olmak adına da çok yaratıcı. Sevgilerimi gönderiyorum...Sevgilerimle...

caprice diyari dedi ki...

Cok guzel bir fikir gercekten.Ayrica blogun cok hos olmus ellerine saglik.

ayfersultan dedi ki...

SA,Canım kardeşim çok iyiyim seninde iyi olmana sevindim..çok güzel düşünmüşsün sayende bilerde turlarız sevgiler.A.E.O

laguer90 dedi ki...

Merhaba,
iyi pazarlar diliyorum. Ne güzel bir fikir! kolay gelsin...
Sevgiler...

GeCe dedi ki...

harika bir fikir bana yer verdiğin için de teşekkür ederim, yeni bloglar keşfetmeyi seviyorum böylece sayende yeni kişilerle tanışacağız desene

derya dedi ki...

Canımmmmm harika bir fikir süpersin harika bir paylaşım olmuş.Kocaman sevgilerrrrrrrr

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

iyi bir fikir..hem hiç ziyaret etmediğimiz blogları da tanımış ve öğrenmiş oluruz.sevgiler..

beyaz mendil dedi ki...

Örgüknit,bu uygulaman çok hoşuma gitti.Ben de ziyaretime beklerim.Sevgilerimle

nazardeymesin07 dedi ki...

harikasın arkadaşım çok güzel düşünmüşsün banada buyurgel beklerim sevgiler

SMİLENA dedi ki...

ne güzel bir şey başlatmışsın.tebrik ediyorum..iyi ki seni tanımışım.pozitif enerjini her zaman hissedebiliyorum.
yaşasın dostluk

NesTal dedi ki...

süper bir fikirmiş gerçekten de. sevgiler...

DÜN BUGÜN dedi ki...

Bende beklerim arkadaşım...

ratatoule dedi ki...

yeni bloglar keşfedip yeni emeklere şahit olmak adına çok güzel bi fikir,yüreğinize sağlık bana da beklerim:) herkesiiii

Sevde dedi ki...

Ya ablam benim sen ne şeker bir insansın böyle sitemde yorumların beni okadar okadar mutlu ettiki anlatamam...
Sen benim çok ayrısın eminim bunu hissetmişsindir...
Herşey gönlünce olsun...
Bu arada yaptığın yeni etkilik çok güzel fikir tebrik ederim ablam benim...
Muckkkkkkkkk :)

defneylebirlikte dedi ki...

çok hoş bir düşünce canım..

DuruButik dedi ki...

iyi fikir gerçekten:) okumadığımız bloglara şahit olabilir yeni yerler keşfederiz böylelikle;) bloglarda dolaşmayı çok seviyorum.
sevgilerimi gönderiyorum:)

owl dedi ki...

bende ziyarete bekliyorum o zaman en kısa zamanda :) çok güzel bir fikir bu :))

mine dedi ki...

vallahi bayıldım..... süpersin:) yarın olsada okusam blogum hakkında ne düşündügünü:) kucak dolusu sevgiler yolluyorum size sevgili arkadasım.

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Süper fikir ben de beklerim. :) Sevgiler...

Sevde.B (sayrem) dedi ki...

Ablacım ben canon ixus 82 kullanıyorum ve makinem giriş seviyesi olmasına rağmen gerçekten çok memnunum sanada canon'u kesinlikle tavsiye edebilirim hatta bu ara canon alanlara altı saat eğitim de veriyorlarmış. Detaylı bilgiye http://www.bimeks.com.tr/kampanyalar/default.aspx?kid=857 'den ulaşabilirsin..
Öpüyorum ablacım

FerahFeza dedi ki...

Bana da yer verdigin icin tesekkurler canim....
Blog tanitimi iyi fikir kutlarim seni...
Yeni bloglr kesfetmek harika oluyor...

Blog onerilerinin takibindeyim ;)

Sevgiler...

Prima Rima dedi ki...

benidee benide:)

CANDAN TARİFLER dedi ki...

HARİKA BİR FİKİR CANIM NE GÜZEL DÜŞÜNMÜŞSÜN HA BU ARADA BALIK AYRACINA BAYILDIM ÇOK ŞEKER...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...