25 Mart 2009 Çarşamba

BLOGLARDA YOLCULUK 5 VE BEN 4 GÜN YOKUM.



Dostlar İşlerim iyice yoğunlaştı,ayrıca bu 4 gün boyunca annemde kalacağım için orada da pc yok.Bu yüzden bu sürede aranızda olamayacağım.
Biraz özleşmiş oluruz.

Şimdi geçelim tanıtımlara

egdone arkadaşımızı tanımaya başladık.Ama çalışmalarını çok beğendiğim için burada da deklare etmek istedim.Arkadaşımızın çok güzel boncuktan yapılmış takı çalışmaları var.Takip listelerimize çok yakışacak bir blog.

ayfersultan
sarıgül
olarak seçtiğim bu 2 güzel blog yemek kategorili bloglar 2 arkadaşımızda çok güzel yemek tarifleri veriyor.Listelerimize çok yakışacak bloglar.Ayfersultan ve sarıgül arkadaşlarıma başarılar diliyorum

hayalarkadaşlarım amigurumi çalışmalarını paylaşmak için blog açmış,Ben çalışmalarını çok beğendim.İzleyelim derim.

kiana arkadaşımızda çok güzel şablonları ve kendi yaptığı çalışmaları ve teknik konularda da danışmanlık derecesinde bilgilerini bizlerle paylaşıyor.Bayağı eski bir blog takibe değer buluyorum.



Bugünde benim için bitti.4 gün sonra İnşallah buluşmak üzere.Hepinize sevgiler.
Şimdilik hoşçakalın...

12 yorum:

derya dedi ki...

Canım kendine çok iyi bak Rabbim kolaylık versin sevgiler....

İnci dedi ki...

İşlerinde kolaylıklar dilerim. Blog tanıtım etkinliğinde banada yer verdiğin için teşekkürler.

Sevgiler.

www.egdone.blogspot.com dedi ki...

Sevgili Arkadaşım çok teşekkür ederim bana da tanıtımda yer verdiğin için. Bu 26 mart tarihini yazmam lazım blogumun bir kenarına. Tekrar teşekkür ediyorum artık bir kaç gün çok havalı dolaşacağım sayende. Çok iyi geldi.Sevgiler sevgiler...Yalnız çok bekletme...

sarıgül dedi ki...

çok teşekkür ederim bana dayer verdiğin için.çok mutlu oldum.inan uğramayacağım desende ben belki uğramıştır diye bakıyorum.sevgiler annenize selamlar.

SMİLENA dedi ki...

canancım özletçeksin yani kendini.sen keyfine bak arkadaşım.anneciğine selamlar

owl dedi ki...

sana kolaylıklar diliyorum canım :))

ayfersultan dedi ki...

sa. cananım.banada yer verdiğin için tşk.güzel sözleri beni mutlu etti sözden bahsederken bizim yakışıklıyı bu cmt. sözleniyor bu sıra telaş var duada unutma beni canım öptüm.A.E.O

havvanur dedi ki...

hayırlı gezmler canan hanm ayfersultan ablamdan bahsetmişsin ne kadar anaç insan ayfer ablmı çok seviyorumm herkesn ablasıı işlerinde kolay gelsin annene slm

DÜN BUGÜN dedi ki...

Hayırlısı ile gidin gelin,kolay gelsin.

Archilemi dedi ki...

Anneye selamlar.Öpüyorum ellerinden.

Prima Rima dedi ki...

Çok teşekkürler değişik bloglar tanıdık yıne sayende:)

funda dedi ki...

ne güzel bilgiler bunlar ellerine sağlık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...