23 Mart 2009 Pazartesi

BLOGLARDA YOLCULUK 2




Arkadaşlar bugün seçtiğim blogları seçerken aramıza yeni gelmiş arkadaşları düşündüm.
Hem bu blogları tanımayan arkadaşlarında fikri oluşur.Takip etmek isteyenler için çok güzel bloglar.

İlk tanıtacağım blog inodaarkadaşımızın bloğu
etsy de dükkan açmış kendi yaptığı çoğunluğu çantadan oluşan ürünlerini bizlere tanıtıyor ben çok beğendim.Satışları çok olsun.

İkinci bloğumuz aramıza yeni katılmış bir sanatçıboyakybelekendisini boyama aşığı olarak tanımlıyor.Ve boyadığı panoları detaylı fotoğraflarıyla bizlerle paylaşmış.Ben gerçekten çok beğendim.Bu arkadaşımızın çok ilgi göreceğine inanıyorum.


Üçüncü bloğumuz
tasarımmekanı bu arkadaşımızda internetten bulduğu çalışmaları şablonlarıyla birlikte detaylandırarak bizlere sunuyor.
Çok ilgi göreceğine inanıyorum.

Dördüncü bloğumuz mineninmarifetleriBu arkadaşımızında polar ağırlıklı çalışmaları var.Bunun yanısıra şişle ve tığ işi çalışmalarını da bizlerle paylaşmış.
Bu arkadaşımıza da kolaylıklar diliyorum.

Beşinci olarak seçtiğim blog henüz çok taze,aramıza yeni katılmışlezzetmolasıBu arkadaşımızın da tariflerini görmenizi isterim.

Hadi bakalım yarın kimbilir hangi bloglara yelken açacağım.
Hepinize sevgiler.



19 yorum:

havvanur dedi ki...

seyyah orguknit:)) blogg gezmelirne bizide götür:)) nam ı diger umut bekçisi umutların çok olsun inş farklı bi uygulama iyi gezmeler bizede gel her zamann bekleriz

mine dedi ki...

Canım yorum için teşekkür ederim.Güzel dileklerin içinde. Aslında blogum tamamen kendi tasarımım olan seyler için acıldı:) ama acemilikten ve yogunluktan bir türlü fırsat bulupta düzenleyemedim. Daha cok dikiş ve özgün tasarımlar olucak insallah:).Sevgiler

tasarım mekani dedi ki...

Ziyaretin icin tskler... Seni gercekten kutluyorum. Cok guzel bir fikir uretmissin ve yolcugulun, ziyaretlerin hep devam etsin. Sayende bilmedigimiz arkadaslarla da tanismis oluyoruz. Takibindeyiz canim... Guzel bir hafta diliyorum. sevgiler, medinem

SMİLENA dedi ki...

ne güzel bir paylaşım.çok beğendim bu fikrini.
güzel bir hafta diliyorum.canım arkadaşım.bir de gerçek ismini öğrensem ne kadar mutlu olucam...

Archilemi dedi ki...

Çok iyi ve iyiniyetli bir fikir bu.Ben bugun birkaç yeni bloggerla tanıştım bile.Teşekkürler.

ilknur dedi ki...

çok güzel bir fikir.çok beğendim.Adınıda heyecanla bekliyorum.

derya dedi ki...

Canım benim harikasın sayende tanımadığım blog
larada bakıyorum.Kocaman sevgiler,mutlu haftalar...

ebrugzo dedi ki...

fikir cok güzel gerçekten biz de böylece bilmedigimiz blogları ogrenip yolculug katılıyoruz :)

ebrugzo dedi ki...

bu arada isminiz cansu olabilir ya da ceyda :D

Sevde.B dedi ki...

Ya benim güzel ablam...
Paylaşım için çok teşekkürler...
Seni çok öpüyorum...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Paylaşımın için teşekkürler.Yeni bloglar tanımak güzel.

sinem dedi ki...

Yolculuğa benide kattığın için teşekkür ederim...
Sevgiler,

MoonSun dedi ki...

Gercekten harika olmus bu sayende cok cici yeni bloglar da tanimis oldum :))) Kocaman sevgilirimi birakiyorum sana sevgili OrguKnit :)

ayfersultan dedi ki...

SA.canım ismini öğrenebilirmiyim? ben sivaslı birazda çerkezlik var kendine iyi bak kolay gelsin.A.E.O

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Tanıtım çok hoş..yorumumu yazıp ziyarete gidiyorum:))
sevgiler bendenn...

Selma dedi ki...

Çok güzel bir fikir bloglarda yolculuk. Bundan sonra peşindeyim.

Nihan dedi ki...

çok güzel bir fikir ve zevkle okuyorum.yüreğine sağlık.selamlarımı gönderiyorum.

Ayça dedi ki...

canım, saolasın... sayende yeni insanlar ve marifetleri ile tanışıyoruz. bu arada blogun sol üstündeki kedi senin mi??? çoookkk güzel bir şeyyy :)))

Prima Rima dedi ki...

sayende yeni keşifler oluyor bize:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...