24 Mart 2009 Salı

BLOGLARDA YOLCULUĞUMUZ DEVAM EDİYOR.3


Merhabalar arkadaşlar bugün yine sizlere yeni bloglar seçtim.Hepsi de izlemeye değerler. Bugün size ilk tanıtacağım blog fasulyenin faydalarıkendisinin yağlıboya,suluboya ve kil çalışmaları var.Daha çok yeni bir blog.İzlemeye almaya değer bir arkadaşımız.Yolu açık olsun.
Sonra fatmaylakahvemolasıbloğuna uğradım.Bu arkadaşımızda bloğunu daha bu sene açmış.Kendisinin örgü oyuncak ağırlıklı ürünleri var.İzleyicilerini bekliyor.
Diğer bloğumuzpembemerdaneArkadaşımız mimarmış fakat işiyle ilgili olmayan bir sahada bulmuş kendini.Butik pasta siparişi alıyor.Bu konuda web sitesi de var.Arkadaşıma bol satışlar diliyorum.
Diğer bloğumuz çileklitasarımEv Tekstili Sektöründe uzman bir arkadaşımız bu konudaki değerli bilgilerini bizlerle paylaşıyor.
En son bloğumuz ratatoule tel çalışmalarını bizlerle paylaşıyor.Çok güzel küpe çalışmaları var.
Ayrıca boncuk ve tel işlemeli ev aksesuarı olarak ürünleri de var.Ürünlerini pasaj.com da pazarlıyor.Bol satışlar diliyorum.
Hadi ben işe dönüyorum.Sonrasında rüzgar bakalım beni hangi bloglara sürükleyecek.
Hepinize sevgiler...

7 yorum:

Gonca dedi ki...

Canım blog yolculuğunda bana da yer verdiğin için çok teşekkür ederim. Gerçekten ben sayende bilmediğim özel blogları keşfettim ve izlemeye aldım bile umuyorum diğer arkadaşlar da sayende benim blogumla da tanışmış olurlar ve blogumu beğenirler.
Bol sevgilerimle:))
Gonca
pembemerdane.blogspot.com

yasamladans dedi ki...

SAYENDE ÇOK GÜZEL BLOGLAR TANIYORUZ..TEŞEKKÜRLER

Zeynep dedi ki...

Misafir geleceğini bilseydim hazırlanırdım sizin için özel bir konuyla. Teşekkürler...

ebrugzo dedi ki...

evet ben de sadece 1ini tanıyordum blogların cok ii oldu :)

s♥z♥n dedi ki...

cnm yorumların ve tanıtımın için teşekkür ederim :) diğer blokları merakla bekliyorum

fatma dedi ki...

çok beğendim.teşekürler...

ratatoule dedi ki...

sevgili orguknit çok teşekkür ederim benim blogumada yer verdiğin için ayrıca ben bu yazı serisini yakından takip ediyordum fakat 3 ü kaçırmışım bi baktım4 yayınlanmış 3.sü nerde diye blogunda tıklamadığım yer kalmadı sonunda buldum çok teşekkürler arkadaşım yeni blogları bekliyoruz iyi yolculuklar:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...