31 Mart 2009 Salı

BLOGLARA YOLCULUK 7



Bugün ofise geçmedim.Çünki yarın malum şu meşhur virüsten dolayı internette olamayacağız.
Bir yandan iş evraklarımı yanıma aldım.Bir yandan da sizlere bugün tanıtacağım blogları seçtim.
Bu arada sabah yürüyüşlerime başladım artık ee bahar geldi.Ciğerlerimizi oksijen doldurmaktan niye mahrum edelim değil mi?

Eveet bugün de bloglara yolculuk başlıyoooor:))

Bugün ki seçtiklerim, daha çok kişisel ve kendini anlatma çabasında olan çok güzel bloglar.

İlk bloğumuz 

Gerçekten yaşanılanlar unutuluyormuş hatta; en unutamayacağınızı sandığınız anlar bile bazen hafızanızda öyle derinlere saklanıyor ki.. burda paylaştıklarımı ilerde ailecek okuduğumuzda albümden eski bi fotoğraf bulmuş gibi tebessüm edelim küçük şeyleri hatırlayalım ve tabi uzaktaki yakınlarımızla bu anları paylaşalım istiyorum.
diyerek blog yolculuğuna başlamış.Yolu açık olsun.

2.bloğumuzda 

hayatımda biriktirdiklerimi, unutup geçtiğim ufak detayları burada sayfalayıp sayfaları çevirdikçe yaşadığım, kendime ve çevreme kattığım veya azalttığım her anı olumsuz kılmak üzere hikayeme başlıyorum.. demiş hikayesini izleyelim derim.

3.bloğumuz

Şimdilerde gönlüm baharı yaşıyor..işte o bahardan esintiler olacak inşallah burada..kimi zaman rüzgarlı kimi zaman güneşli..ama hep bahar olacak diyor.Ne kadar hoş.

Ben hepsini çok beğendim ve izlemeye aldım.

Bugünlük yolculuğum da bitti.Sizlerin ziyaretinize geliyorum.Malum yarın şu virüsten dolayı yokum.Hepinize sevgiler...



20 yorum:

NNNN dedi ki...

cok tesekkur ederim..yazdıkca goruyor insan.. hayatının, anlık yasanmıslıklarının, 1 saate sıgdırdıgı dost sohbetinin aslında nekadar degerli oldugunu..ne denli zengin oldugunu aslında burnunun ucunda duran ama dillendirmedigi, hergun gordugu veya yasadıgı icin ozelligini sindirmedigi anların..ve sukrediyor yasadıgı her guzel sey icin veya her kotu sey icin ders cıkardıgı..

paylastıkca artacak biriktirdiklerim eminim:)

sevgiler

meltem dedi ki...

çok teşekkür ederim, mutlu ettin beni sabah sabah yaw:))

ORGUKNIT dedi ki...

Çok haklısın arkadaşım.
Biriktirdiklerin paylaştıkça artıyor.
Hep güzel paylaşımlarda buluşalım

*kelebek* dedi ki...

virüs mü???ne virüsü??

NesTal dedi ki...

Yarın kesinlikle şu işyerindeki pc mi açmalıyım hatta bile bile virüslü sitelere bile girebilirim. Az önce yine sistemimin arıza vermesi beni iyice çileden çıkardı.:( Herkes yollasın virüslerini bana ben alırım.:)

ORGUKNIT dedi ki...

Nestal vallahi merak ediyorum.Yarın işdeki pc yi çöktürmeyi başarabilecekmisin?Yazık adamlar iflas etmesin sonra:))

derya dedi ki...

Canım çok iyi yapmışsın keşke bende evde kala
bilsem bu güzel yolculuklar için tekrar teşekkürler sevgiler...

ORGUKNIT dedi ki...

Derya cım 15 sene başka firmalarda çalıştım.Elin işini yapmaktan bıktım.Sırf bu yüzden müşavirlik belgemi aldım.Şurada 2 senedir kafama göre takılabiliyorum.Buna da şükür.Sevgiler canım

Bahar dedi ki...

Merhaba ;
çok memnun oldum birazda utandım görücüye çıkarılmış bir blog sahibi olmaktan çünkü benimkisi öylesine karalanmış satırları içeren bir blog değil..gün gün günlüğümü yazıyorum bazen gülücüklerimi bazen gözyaşlarımı..akdenizin ikliminden olsa gerek hep baharı yaşıyor ve yaşatmaya çalışıyorum elektronik günlüğüme de..teşekkürü bir borç bildim size de..en güzel günlerde en mutlu satırları okumak temennisi ile..

(mektup gibi mi oldu :D)

ORGUKNIT dedi ki...

Bahar'cım samimiyetle kendini anlatan bloglara bayılıyorum.Yolun açık olsun.Çok teşekkürler.

sevil dedi ki...

arkadaşım mrb
öncelikle bana yapmış oldugunuz izyaretten onur duydum her zaman beklerim
ayrıca bu kadar içten olmanızda inanın çok hoşuma gitti sevgiyle kalın..

İnci dedi ki...

Bu virüs işini şimdi sizden duydum. Evdeki bilgisayımı açmıyım o zaman. İşyerini bilgi işlem düşünsün.

Sevgiler.

ebrugzo dedi ki...

çok güzel bloglara götürdün yine bizi orguknit teşekkürler.
sevgiler,
ebrugzo

Meleğin Dünyası dedi ki...

Şu virüs beni de korkuttu walla.ama güzel bloglarla tanışmak çok hoş teşekkürler...

Adsız dedi ki...

arkadaşım merhaba
öncelikle bana yapmış oldugunuz izyaretten
cok mutlu oldum..benide tanıtıcağın için teşekkürler.basarılar ..

refah dedi ki...

arkadaşım merhaba
öncelikle bana yapmış oldugunuz izyaretten
cok mutlu oldum..benide tanıtıcağın için teşekkürler.basarılar ..

ARKA PLANLAR dedi ki...

Tanıtmışolduğunuz bloglar kadar sizin blogunuzda güzelmiş özellikle şu kedi resmini çok sevdim.
Sevgiler...

Arzu dedi ki...

Merhaba Ben Arzu,

"Mutfaktaki deli" arkadaşımıza yorum yazmışsınız bu emek hırsızlığıyla ilgili. Bahsettiği blog bize ait. Ortada hırsızlık falan da yok. Arkadaşın tamamen abartmasından kaynaklanıyor. O yazı bana mail aracılığıyla geldi ve bende çok beğendiğim için bloğumuzda yayınladım ama gelen mailde kimin yazdığı belli değildi. Herzaman herkese böyle mailler gelir. Kime ait olduğunu bilmediğim için kafadan bir isimde yazamam zaten. Yazıyı bloğumuzda "BEĞENDİĞİMİZ YAZILAR" adı altında sunduk. Kendi yazdığımız yazılar diye değil. O yüzden bu arkadaşın neden bu konuyu buralara getirdiğini anlamıyorum. Hayatta kabul edemediğim şeylerin başında yanlış anlaşılmaktır. O yüzden bu açıklamayı gerekirse herkese yapmaya hazırım. Ayıp eden ben değilim bu konuyu size bu şekilde yansıtanda. Aynı açıklamayı kendisine yaptığımız halde anlamak istemiyor yapacağım bişey yok. Sevgiler...

www.capricemoda.com dedi ki...

Ben pc mi kapatmayi dusunmuyorum bakalim ne olcak cnm.Ins bisey bulasmaz

ORGUKNIT dedi ki...

Arzu hn.açıklama yapmanız çok güzel.Ortada yanlış anlama varsa,umarım diğer arkadaşla aranızdaki sorunu en kısa sürede halledersiniz.Diğer arkadaşa da hak vermek lazım.Biryerlerden kaynak göstermeden kopyalanan yazılar gerçekten çoğaldı.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...