10 Şubat 2009 Salı

ZENCEFİLLİ TARÇINLI KEK (WITH CINNAMON GINGER CAKE)

Evet dostlar yanda kendisini gördüğünüz artist yakışıklımız
2 yaşında eşimin Bulut isimli yeğeni 3 gündür yanımızdaydı.
Anneciğinin ablası rahatsızlanınca şehir dışına gittiğinden bize bırakmıştı.
Şimdi bu tatlı kuzucuğuma bu keki yaptım.Nasıl afiyetle yedi anlatamam:))
Onunla annelik provası yaptım.Her kucağıma aldığımda Rabbimden
bu kutsal annelik duygusunu bana da yaşatması için dua ettim.

Neyse daha fazla duygusallaşmadan ben tarife geçeyim dostlar.

Malzemeler:

3 bardak un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 çay bardağı zeytinyağı
1 su bardağı süt
1 yemek kaşığı yoğurt
1 yemek kaşığı margarin
1 tatlı kaşığı zencefil
1 tatlı kaşığı tarçın
3 adet yumurta
2 bardak şeker(Yeğen için şekeri fazla koydum)
1 tutam tuz.
Çikolata sosu için
1 bitter çikolata

Tarifi:

Şeker ve yumurtayı bir güzel beyazlayıncaya kadar çırptım.
İçine sıvı yağı,katı yağı,vanilyayı,sütü,yoğurdu,zencefil,tarçın 
ve tuzu kattım.Sonra unu yavaş yavaş ekleyerek karıştırdım.

Püf noktası: Bu malzemeyi karıştırdıktan sonra en son kabartma tozunu atın.Çok yüzeysel karıştırın ki.Kekiniz güzel kabarsın.
Daha sonra 180C önceden ısttığım fırında 40 dakika pişirdim.
Benmari usulü madlen çikolatayı erittim.
Keki fırından aldıktan sonra üzerine döktüm.
İşlem tamamdır.
Şu anda 2 dilim artan kek dilimleriyle çay keyfi yapıyorum.


English
Yes friends see their side of the handsome artist 
2 years in 3 days, the nephew of my wife called us the Bulut. 
Mom is going out of town, the ill sister had left us. 
I made that this cake is sweet now .Very enjoy lamb with eat can not tell:)) 
I receive my proof of motherhood with her arms.Her my God 
This sense of sacred motherhood pray for me I have to live.


Materials: 

3 cups flour 
1 packet vanilla 
1 packet baking powder 
1 tea cup olive oil 
1 glass milk 
1 tablespoon yogurt 
1 tablespoon margarine 
1 teaspoon ginger 
1 teaspoon cinnamon 
3 eggs 
2 cups sugar (I put too much sugar for niece) 
1 handful of salt. 
For chocolate sauce 
Bitter chocolate 1 

Description: 

Sugar and eggs are mixed until a fine white. 
Into liquid oil, solid oil, the vanilla, milk, yoghurt was, ginger, cinnamon, flour 
and the salt is thoroughly mixed. 

Trick: This material is mixed. After the latest baking soda
and add mixed.Be nice puff to cake. 
Then bake 40 minutes at 180cm I preheat the oven. 
I've melted chocolate madlen Benmari procedures. 
After you've poured over the cake from the oven. 
Process is complete. 
At the moment I am enjoying tea with 2 slices increased cake slices.




27 yorum:

derya dedi ki...

Maşallah gerçekten çok yakışıklı kekte enfes canım ellerine sağlık sevgiler...

sihirli oklava dedi ki...

Umarım senin de böyle tatlı bir çocuğun olur...maşallah...kek için de eline sağlık .sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Çok hoş bir blog..Bende sizi izlemeye alıyorum..İnşallah sizde en kısa zamanda çocuğunuz kucağınıza alırsınız..Kek harika görüyor..Sevgiler..

havvanur dedi ki...

afiyetlerolsun bulut çok yakışıklımış hele saçlarrr bayıldımm rabbim daha güzelini sanada versin kardeşim sevgiler

neslihan dedi ki...

çok sevimli bir delikalı,Allah bağışlasın.kek harika görünüyor,ellerine sağlık.sevgilerimle...

Sevde dedi ki...

Bu arada aşağıdaki takıları görmemiştrim müthişler..
Mevlam sana hayırlsıyla bir sürü beiş nasib etsin inş ablacım her şey hayırlsıyla gönlünce olur inş...
Yiğen de çoksevimli maşallah kekin de bir harika kocaman öpüyorum :)

PrimaRima dedi ki...

Yapma bunu bana :( annemdeyim diyorum :( fırın bozuk diyorum:( aman allahım kek istiyorum yaa ben kek pişirmek ve sonra sıcak sıcak yemeek!yanına bir kupa çay istiyorum.Süper duruyor.Deemek annelik provasını bu şeker şey ile yapdın he?Maaşallah çok yakışıklı hakikaten.

PrimaRima dedi ki...

Yapma bunu bana :( annemdeyim diyorum :( fırın bozuk diyorum:( aman allahım kek istiyorum yaa ben kek pişirmek ve sonra sıcak sıcak yemeek!yanına bir kupa çay istiyorum.Süper duruyor.Deemek annelik provasını bu şeker şey ile yapdın he?Maaşallah çok yakışıklı hakikaten.

beyaz mendil dedi ki...

Kek nefis görünüyor,ellerinize sağlık.Şu an burada olsa hiç affetmezdim:)

GeCe dedi ki...

maşallah çok tatlı inşallah annelik anılarını da okuruz kek de enfes görünüyor ama yarısı resmin yarısını göremiyorum ben

orguknit dedi ki...

Çok teşekkürler değerli yorumlarınıza.
Gece ya fotoda güya enstantane yapmaya çalışmışım:))bir kısmı gümbürtüye gitmiş farkındayım.

nihan dedi ki...

maşallah çok tatlı çocuk.kekin de harika gözüküyor.ellerine sağlık.sevgiler

meliha dedi ki...

Bende şu aralar keklere fena taktım git gel ağzıma atıyorum.
çok güzel görünüyor ellerine sağlık

Allah hayırlısıyla bir evlat nasip etsin inşallah
çok öpüyorum.

Ayça dedi ki...

Ben de bir maşallah ekliyim istedim :) Çok tatlı, Bulut ismini de çok severim. Adıyla yaşasın...

TAZE NANE dedi ki...

Maşallah Bulut çok tatlı.
Kek ise harika.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

sarıgül dedi ki...

kek müthiş görünüyor.Mevlam dualarını kabul etsin.bu konuda sana da özel dua ediyorum bilesin.

AskinAy dedi ki...

afiyetler olsun bu yakisikliya:) cok lezzetli görünüyor muhtesem kekiniz (ziyaretiniz ve tebriginiz icin cok tesekkür ederim bu arada:)dilerimki dualarin biranönce yerine gelir canim,öpüyorum sizleri ve yakisikli Buluta Masallah diyerek ayriliyorum simdilik ama sadece simdilik cünkü tanistigimiza cok memnun oldum canim,görüsmek üzere:))sevgilerimle..

nagehan dedi ki...

Selam ziyaretiz, yorumunuz ve dualarınız için teşekkür ederim.Rabbim inşallah son çabalarınızı boşa çıkarmaz.Gerçekden yazımda da yazdığım gibi sizin durumunuzda olanlara çok yakından tanığım, çok sevdiğim kuzenimin 21 yıldır bebeği olmadı, her yola başvurdu ama olmadı, ona her baktıkça içimden parçalar kopar.Yine abimlerin ve diğer kuzenimin yaklaşık 5 yıl bebekleri olmadı, en samimi arkadaşımın 8 yıl olmadı.Ama şimdi abimlerin peşpeşe 2 oğluşları oldu kuzenimse 2008 aralıkda anne oldu ve şimdi bir ay sonra 2.kez anne olucak, arkadaşımında 2005 de bir oğlu oldu.Onun için ben sizin duygularınızı çok iyi anlıyorum.Allahdan dileğim son çabalarınız boşa çıkmaz, sizde annelik duygusunu en kısa zamanda tadar ve yaşarsınız.
Allah gönlünüzden geçen muradınızı nasip etsin inşallahhhh...

Sevgiler
Nagehan

ayfersultan dedi ki...

SA.canım,RABBİMsana çok hayırlı,sağlıklı evlatlar nasip etsin amin. dualarımdasın.A.E.O.

funda dedi ki...

Merhaba, bende seni ziyarete geldim ve minik Bulut la karşılaştım, gerçekten çok şeker ve görünüşe göre de biraz afacan sanki:) Kekte mükemmel görünüyor , herşey çok harika ama en çok aşağıdaki takıları beğendim, Sevgilerimle..

Betül dedi ki...

minik çok tatlı maşallah, kek de nefis görünüyor, inşallah, annelik maceralarını da okuruz, sevgiler.

HOBİ SAATİ dedi ki...

merhaba canım benim yorumunu okudum beni çok mutlu ettin herzaman beklerim sevgiler

Belkıs Güler Gökçayır dedi ki...

Merhaba
Ziyaretinize çok mutlu olduk ve iadeyi ziyarete geldik biz :)
Bende mucizemi elde edebilmek adına uzun uğraşlar verenlerdenim canım eğer yardımcı olabileceğim bir konu olursa seve seve hazırım anadoluu@hotmail.com aynı zamanda msn
Bilgine..

Haydins dedi ki...

Gule gule kullan cok guzel olmus..Istersen o yaninda cikan numaralari da kaldirabilirsin yazida yaziyordu sanirim..
Sevgiler canim..

tatesal dedi ki...

Tatlım;sana bir ödülüm var.Gelip alırmısın bekliyorum....

Sevde dedi ki...

Merhaba canım ablam ödülün seni bekliyor durumda sitemde, buyur gel al :))
Kucak dolsu sevgiler

DuruButik dedi ki...

MaşAllah çok tatlı Bulut:) duana amin diyorum. hayırlı bir evladın olır inşAllah.kekte süper görünüyor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...