6 Şubat 2009 Cuma

UN KURABİYESİ (TURKISH SHORTBREAD)

Dostlar sofralarımızdan eksik olmayan bir tadı daha sizlerle paylaşıyorum.
Sizi bilmem ama ben tam bir kurabiye canavarıyım,çok severim kendilerini.
Hazır kiloları vermişken hamur işlerine dayanayım dedim:))fena mı etmişim?
Sizlere bu tarifi yazarken, aynı anda bizim yeğenle iştahla yemekteyiz.
Eee yay burcuyum.En az 2 işi aynı anda yapmadan rahat edemem.
Velhasıl dostlar lafı daha fazla kaynatmadan ben tarife geçeyim.

Malzemeler:

1/2 paket margarin (oda sıcaklığında)
3 yemek kaşığı pudra şekeri(1 kaşığı üstü için kullanılacak)
Aldığı kadar un(Yaklaşık 3 bardak un)

Yapılışı:

Margarin,pudra şekeri ve unu iyice yoğurdum.
Elimde yuvarlayarak,yuvarlak şekil verdim.
180C fırında 20 dakika pişirdim.
Çıkınca üzerine pudra şekeri serptim.
Yazdığım şu an yeğenimle afiyetle yiyiyoruz.
Darısı başınıza.
Bugünlük bendeniz umut bekçisinden bu kadar...


English

A taste that is missing from our table of friends than I'd share with you.I do not know you, but I am a cookie monster, I love them.
without more extended friends saying I'm past describe.

İngridients
1 / 2 package margarine (room temperature)
3 tablespoon powdered sugar (1 tablespoon for later use)
Get as much as flour (about 3 cups flour)

    
Construction
I've thoroughly mixed margarine, powdered sugar and flour
I rounded and i gave shape.
I've cooked in the oven 20 minutes 180c.
then I sprinkle powdered sugar over.
me so
Deutsch
Ein Geschmack, was noch fehlt, aus unserer Tabelle von Freunden, als ich mit Ihnen teilen.
mehr erweitert, ohne Freunde sagen, ich bin der Vergangenheit beschreiben.

Zutaten
 
1 / 2 "Margarine (Raumtemperatur) 
3 Esslöffel Puderzucker (1 Löffel für den späteren Gebrauch) 
Holen Sie sich so viel wie Mehl (ca. 3 Tassen Mehl)
 Bau 

Ich habe gründlich gemischt Margarine, Puderzucker und Mehl
Ich runden Form, und ich gab. 
Ich habe im Ofen 20 Minuten 180c. 
dann habe ich streue Puderzucker über. 
mich so

14 yorum:

sihirli oklava dedi ki...

afiyet olsun...ellerine sağlık arkadaşım.ayrıca iyi hafta sonları dilerim.sevgiler

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

ZİYARETİN İÇİN TEŞEKKÜRLER.İLK KEZ 3 DİLDE ÇALIŞMA YAPAN BİR BLOGCU İLE KARŞILAŞTIM ÇOK İLGİNÇ VE GÜZEL BİR DÜŞÜNCE TEBRİK EDERİM. ŞİMDİ BENDE BU YORUMUMU İNGİLİZCE VE ALMANCA MI YAZACAĞIM ACABA:)
SEVGİLER

Nélia dedi ki...

Hello Melisa!

A nice weekend!
kisses
Nélia

Sevde dedi ki...

Merhaba örgü knit:
Bende çok severim un kurabiyesini ama ne yalan söylim bir kere yaptım tuturamadım daha da cesaret edemedim ama senin tarifi denemek isityorum kısmet olursa inşALLAH..
Paylaşımın için teşekkür ederim
Hayırlı günler kucak dolsu sevgiler

ayfersultan dedi ki...

SA.Ohh,yarasın kardeşime afiyet olsun ellerine sağlık.kaç gündür kurabiye yapsammı düşünüyordum yapım dimi kilo neymış canım.A.E.O.

Tijen dedi ki...

Gerçekten ne kadar sevilir un kurabiyesi değil mi? Çocukken pastane vitrinlerinde en çok gördüğüm şeylerdendi, ara sıra alırdık da.

derya dedi ki...

Melisacığım favori kurabiyemdir un kurabiyesi ellerine sağlık sevgiler...

TAZE NANE dedi ki...

Un kurabiyesini kim sevmez.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

meliha dedi ki...

Bende çok severim un kurabiyesini bol pudra şekeriyle harika olur.
ellerine sağlık
öpüyorum.

sarıgül dedi ki...

merhabalar,valla o kadar güzel görünüyorlarki yorum bile yazmadan mutfağa gidip hemen yaptım.Neredeyse ümidimi kesiyordum .zor şekil verdim.senin kurabiyeler kadar güzel olmadı ama yine de fotğrafını çektim.Ellerine sağlık.yiyen şanslılara afiyet olsun.

PrimaRima dedi ki...

Un kurabiyesini çook severim.Elinize sağlık.

eviminnuru dedi ki...

çok güzel gözüküyolar ellerinize sağlık sevgilerimle

3prenses dedi ki...

ellerinize sağlık.

MoonSun dedi ki...

Afiyet olsun Melisa:)) Gercekten nefis gorunuyorlar, simdi ben bunlari yazarken yanimda bir bardak cay ve bu kurabiyeleri hayal ettim :)) Ellerine saglik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...