4 Şubat 2009 Çarşamba

TIĞ İŞİ MOTİFLERİM (MY CROCHET PATTERN)






Evet dostlar bloğumu açtığımdan beri açtım sandığımı ne var ne yok diye.
İşte ilk gözüme çarpanlar.Kimin yaptığı belli değil:))Yapandan Allah razı olsun.
Çalın motif örneklerini diye sevaba gireyim dedim.
Teyzemin kızı İnci ablam sana bu örnekleri çıkarırım örersin deyince,
Şimdiden bir bebek battaniyesi yapma hayalini kurmaya başladım.
Battaniyesini hazırlayayım da bebek de gelir artık İnşallah.

Well folks, since I opened a blog, I opened my chest for looking what do i have.
these are my choice.i dont know who did them:))God bless them who did them.
you all can take my crochet from my website.Mrs. İnci said that "i can give these crochets and than u knit them." I dreamed that making a baby blanket its nicely.I wish baby comes after i knitted blanket. I wish.






15 yorum:

sarıgül dedi ki...

bebeğin eşyalarını hazırlamak da bir bakıma duadır.fiili dua.Mevlam fiili ve kavli duanın birleştiği hayırlı bir vakitte şirin misafirinize evsahipliği yaptırır inşallah.bu arada motifler çok hoş birleşmiş halini de görmek isterim.iyi geceler

gonuldeneledokulenler dedi ki...

BENDE SARIGÜL ARKADAŞIMA KATILIYORUM.ALLAH HAYIRLISINI NASİP ETSİN İNŞALLAH.BATTANİYEYİ GÖRÜRÜZ DİMİ?
bu arada patiklerin yapımını blogcu sayfamda anlattım.örmek istersen bakabilirsin canım.sevgiler kocamann

ELBİSTANLI dedi ki...

Sevgili arkadaşım bir kardeşimizin önemli bir sorunu için ayet-el kürsi okurmusunuz.hem okurum hemde benim içinde okunsun diyorsanız bloguma yorum bırakırmısınız.hayırlı geceler diliyorum.

Sevde dedi ki...

Benim çeyizimede annemin bir sürü arkadaşı yardımcı olmuştu son andan, mevam olnalardan razı olsun..
Motiflerde çok güzel :) yapanın eline sağlık :)
Sevgiler

ELBİSTANLI dedi ki...

sEVGİLİ ARKADAŞIM DESTEĞİN İÇİN ALLAH RAZI OLSUN.20 ADT DUA ALMIŞSIN AMA KİŞİ BAŞINA 1 ADT OKUNACAK ONA GÖRE ALDIN DEĞİLMİ Bİ YANLIŞLIK OLMASIN DİYE SORUYORUM.KUSURA BAKMAYASIN.AYRICA İNŞALLAH LİSTEYE ALIP DEVAMINDA SENİNDE HAYIRLI NİYETİN İÇİN HEP BERABER OKUYALIM İNŞAALLAH..

ayfersultan dedi ki...

sa.model çok güzel,eminim bitmişide güzeldir.RABBİM kolaylık versin.sevgiler.A.E.O.

ayfersultan dedi ki...

Melisacım,bende kayıtlı hacet duası var ona devam edermisin ayrıntıları yazıyor.sen kıldığın gibi yakınlarında senin için kılabilir.RABBİM en hayırlı zamanda en hayırlı evlatlar nasip etsin amin...A.E.O.

online-naweb dedi ki...

Muito bonito seu trabalho, parabéns.
Abraços

PrimaRima dedi ki...

hayatta yapamam, tek yapabildiğim zincir çekmek ama o zincir ile bir çok şeyi başarıyorum:)teşekkürler :)

derya dedi ki...

Melisacığım merhaba güzel yorumlarına teşekkür ederim örgüsüz duramam sayfan harika hemen izlemeye alıyorum sevgiler...

Yelda dedi ki...

Canım motitler çok hoş
battaniyeyi merakla bekliyorum

Lezzet Gemisi dedi ki...

merhaba canım. ziyaretine ve güzel dileklerine çok teşekkür ederim. çok sıcak, samimi bir bloğun var. yapıp paylaştıkların çok güzel. hepsi için ellerine sağlık diyorum. Allah gönlüne göre versin arkadaşım. inşallah en kısa zamanda bir bebiş alırsın kucağına. sağlıcakla kal. sevgiler... tekrar beklerim..

Miva dedi ki...

HI MELISA
THANKS FOR YOUR VISIT
SO NICE YOUR CROCHET MOTIF, CONGRATS!!!
I AGREE WITH YOU IT IS BEATUTIFUL TO MAKE A BABY BLANKET.
HAVE NICE DAY
BYE
MIVA

nihan dedi ki...

merhaba arkadaşım.güzel dileklerine yürekten amin diyorum.ben de aynı özlem içerisindeyim.inşallah en kısa zamanda ikimizde başlarız battaniye örmeye.motiflerin çok yakışır battaniye örmeye.selamlar.sevgiler

ratatoule dedi ki...

bende bu motiflerin bitmiş halini görmek isterim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...