9 Şubat 2009 Pazartesi

TIĞ İŞİ KOLYE VE YÜZÜKLER (CROCHET JEWELLERY)





Sizi bilmem ama internette dolaşırken bulduğum
tığ işi ile yapılmış kolye ve yüzüklere ben bittim.
Bir ara gerçekten bu çalışmaları denemek istiyorum.
Şişle örmekten daha çok tığ işini seviyorum.
Bakın şu sanat eserlerine.Yapanların ellerine sağlık.
Birgün bizler de yaparız inşallah.

I know, but when you find around the internet 
necklaces and rings made with crochet and I am done. 
I would really like to try a search of this work. 
I would love to crochet more than knit skewer. 
See this art product for thanks. 
Hopefully someday we'll do.

15 yorum:

ELBİSTANLI dedi ki...

Hepbareber birbirimiz için Ayet-el kürsi okumamız yarın benim blogumda

başlıyor inşaallah.listede adınız yoksa eklenmek ve okumaya katılmak için

bloguma ziyaretini bekliyorum arkadaşım.Liste tamamlandığında her

arkadaşımız için 1 adt okumanız gerekiyor.toplamda kaç adt okunacağı liste tamamlandığında belli olacak.hayırlı günler hayırlı haftalar..

derya dedi ki...

Çok sıradışı ve ilginç takılar canım paylaşımın için teşekkürler sevgiler...

ELBİSTANLI dedi ki...

canım benim okumuş olduğun ilk 10 adt duayı rana arkadaşımızın bloguna ekledik.çünkü ilk 10 sıradaki arkadaşlarımız için ranada okuma yapıldı.şimdi 10 ar 10 ar okumayacağız çok uzun sürecek çünkü.listenin tamamı için okuyacağız.bir kişinin en fazla kaç adt okuyabileceği yarın liste tamamlandığında belli olacak.en geç yarın akşama başlayacağız inşaAllah.yarında ziyaret edersen sevinirim.
Desteğin ve katılımın için Allah razı olsun..hayırlı akşamlar.

sihirli oklava dedi ki...

çok güzellermiş..birara takı yaparken ben de merak salmıştım..gerçekten çok şık oluyor..sevgiler canım

DuruButik dedi ki...

tığ işleri gerçekten çok güzel.özellikle yüzüğe bayıldım.kendime yapabilmeyi isterdim:)

ÖZLEM dedi ki...

Merhaba! bencede takılar çok güzel yapanların emeğine sağlık.bu arada tanıştığımıza memnun oldum bende sizi ekliyorum. iyi geceler!..

meliha dedi ki...

Gerçekten harik bu takılar
paylaşımın için sağol
iyi geceler

PrimaRima dedi ki...

Hoş... yüzüğü begendim ben :)

beyaz mendil dedi ki...

Takılar hakikaten çok hoş.Paylaştığınız için teşekkürler.

anka dedi ki...

bayılıyorum böyle şık şıkıdım şeylere.paylaşımınız için saolun.sevgiler.

nalan dedi ki...

ziyaretine ve beni eklemene teşekkür edrim.ilgi alanıma çok girmese de yemeklerine baktıııım baktım.
ama bu takılar gönlümü çeldi.
yasayı ben de bilmiyordum. inşaallah herkes hakkından haberdar olur .sevgi ve selamlar

embir dedi ki...

seni ziyarete geldim ve fark ettim ki bloğunu izliyorum ama arkadaşlarıma eklememişim, hemen eklemeye gidiyorum bu takılarda çok şıkmış.

3prenses dedi ki...

paylaşımınıza teşekkürler çok güzeller özellikle yüzükler.

Lúcia Russo dedi ki...

Hi dear

Very beautiful and interesting pieces.
Congratulations.
Bye

Lúcia

cansudere dedi ki...

slm ben geldim ziyaretiniz benı cok memnun etti blognuz cok güzel bu tiğ işi takılara da bayıldım sevgiler......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...