14 Şubat 2009 Cumartesi

I LOVE BLOG VE ULUSLARARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLLERİM AYRICA SEVGİLİLER GÜNÜ


                                                                               
                                                                 

Şu son günlerde gündem de olan değerli blog ödüle canım kardeşlerim SEVDE
ve      PİNOKYOORGU07                               
bana da layık gördüler.Çok sağolun varolun.
Benim ödülü devretmek için 7 blog arkadaşımı seçmem imkansız.
Çünkü hepiniz benim gözümde ödüle layık blog kardeşlerimsiniz.
Bu yüzden bu ödülü hepinize helalinden devrediyorum.
Ve hepinize sevgilerimi yolluyorum.


Ayrıca  TATESALarkadaşım da beni 
''Uluslararası arkadaşlık ödülü''ne layık görmüş
Güzel arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.
Bu güzel ödülü de hepinize yolluyorum.
Yaşasın sanal arkadaşlık:))




Hepiniz iyi ki varsınız.İyiki blog dünyasına gelmişim.
Hepinizin sevgililer gününü kutlar...  
ve hep böyle güzelliklerdebuluşmayı dilerim.
Bu arada canım kardeşimin aynı zamanda doğum günü 
buradan onun da gününü kutluyorum.
İyi ki varsın benim karındaşım.
Umut bekçisinden hepinize tekrar sevgiler ve saygılar...


English
In these last days, 
SEVDE and PİNOKYOORGU07 gave me the 
the agenda to award the valuable blog 
thank you very much 
I prize my friends choose to transfer my blog for 7 impossible. 
Because in my sight all deserving brother blog. 
That's why this award would ur transferred.
And I'm sending you all my love. 
Also TATESAL friends gave  me 

Este Blog Investe E Acredita Na Proximidade- the international friendship award
Thank you very nice friend. 
I am also sending you all this beautiful award. 
Hooray virtual friendship:)) 
St. Valentine's day celebration of all the ... 
and I wish always beauty meet
In the meantime, my dear brother's birthday at the same time 
I'm here celebrating the day that. 
Good thing I do have my brother. 
Love and respect you all again in the hope of the keeper ...


   

14 yorum:

pinokyoörgü07 dedi ki...

selam bir ödül de benden bloğuma uğrayıp alabilirsin ...

AskinAy dedi ki...

sevgi dolu günleriniz bol olmasi dilegiyle,sevgiler..

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

sevgililer günün kutlu olsun canım.
Nice güzel günler geçirmeniz dileğimle.sevgi ile kal

neslihan dedi ki...

tebrik ediyorum ve sevgililer günün kutlu olsun.iyi hafta sonları.sevgilerimle...

TAZE NANE dedi ki...

Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sizsiz olmaz!
Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sizsizken bile sizinle olabilmektir...
Bu sevgililer gününde yanınızda değilim belki ama özlemim sevgim hep sizinle............

derya dedi ki...

Melisacığım ödülün için tebrik ederim,sevgi ve saygı hergün hayatı
mızda olsun,sevgiler...

Leyya dedi ki...

TŞK EDERİM.AKLIMDA.. SİZİN İÇİN BİR ÇANTA BELGESELİ HAZIRLIYORUM))BİRAZ ZAMANA İHTİYACIM VAR SADECE.SELAMLAR..

Sevde dedi ki...

Çok tatlısın ablacım yaa :)

Sevde dedi ki...

Çok tatlısın ablacım yaa :)

Sevde dedi ki...

Çok tatlısın ablacım :)

Yelda dedi ki...

Canım öncelikle kardeşinin doğum gününü kutluyorum
Ödülünü ve sevgililer gününü kutluyorum
Canım
İyi geceler

Damak Tadı dedi ki...

Tebrikler canım..Kardeşinede mutlu yaşlr diliyorum..Günün kutlu mutlu olsun..


Sevgiler..

Lúcia Russo dedi ki...

Hi, I love your blog.
The photos, the recipes and specially the crochet jewellery. I liked them veru much.
Bye and have a nice sunday,

Lúcia
www.fazemosdeconta.com

Adsız dedi ki...

[p]0m to [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet store[/url] 隆锚22 . Mulberry handbags for women can be bought at the authorized world broad web [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet uk[/url] location for Mulberry or at high end retailers for example Bloomingdale隆炉s . Mulberry Bags characteristics a characteristic of their own? Would you evaluate fulfillment in offerring mulberry handbags that mulberry outlet characteristics a attribute of their own? They'll draw [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry factory outlet[/url] worry throughout you decide to go . Cheap [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet[/url] Mulberry Tassel Bag Black Forest attract my eyes . A round of small mouth is very lovable meat, much like the lovely [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet shop[/url] "rabbit lips" . Now Lancel Designer bag sacks and Lancel Designer Wallets have become icons of elegance . Luckily, you will find a variety associated with wholesale handbags out there nowadays consequently ladies will likely not discover [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry bags outlet[/url] the idea rare to find purses the crooks to have . Mulberry is a famous UK-based style for its imaginative and fine quality leather services . Cool stylish Mulberry Satchel Bags for you
In order to pursuit fashion and also be convenient when going out, you may be keen to own a suitable bags to realize your dream.[/p]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...