5 Şubat 2009 Perşembe

KOZALAĞIN YOLCULUĞU (CONE OF THE JOURNEY)




 18 yaşında yeğenim okul tatil diye yanıma geldi.Bugün korulukta yürürken birden ilham geldi.
Hadi dedim,kozalakları toplayalım.Ve kozalakların yolculuğu böylece başladı.Portakal rengi ve altın sarısı renklerini çok severim.Salon takımıma da uyar dedim ve akrilik su bazlı boyayla kozalakları boyadım.Fotoğrafları çektik.Bedavadan bir ev dekorum oldu.Eee devir ekonomi devri:))değil mi ama
Yaratıcılığın sonu yok dostlar.Yaş 40'ı geçince bana birşeyler oldu yahu.Hadi hayırlısı.

English 
My 18-year-old nephew came to me.Today, while walking forest inspiration came.I said Come on let's go, let my nephew collect cone.
And so began the journey of the cone.I love the colors of golden yellow and orange.Hall said the team warned me and acrylic paint with water-based paint cone was.Photos were taken.I had a free home decor.Time when the economy time:)) but did you not.
Creativity is not the end of the friends.40 years later something happened to me.Come on deo.

Spanish
mis 18 años de edad, sobrino vino a mí.Hoy en día, mientras caminaba forestal inspiración vino.He dicho ¡Vamos vamos, vamos mi sobrino reunir cono.
Y así comenzó el viaje de la cone.I amor de los colores amarillo dorado y orange.Hall dijo que el equipo me advirtió y pintura acrílica con base de agua, la pintura se cono.Fotos se adoptar.I había una casa libre decor.Time tiempo cuando la economía
La creatividad no es el final de la friends.40 años más tarde, algo que me pasó.

22 yorum:

sarıgül dedi ki...

çok şirin duruyorlar.kozalak kokusuna bayılıyorum ben.yani çam kokusuna.dekor olarak da çok güzel durmuş.ellerinize sağlık

derya dedi ki...

Melisacığım harika olmuşlar imrendim vallahi emeğine sağlık,iyi geceler sevgiler...

Leyya dedi ki...

çok şeker olmuşlar..40 yaş sendromu işe yaramış görünüyor sende arkadaşım))

sihirli oklava dedi ki...

emeğine sağlık...yılbaşında da üzerini kar spreyiyle süsleyip kapı süsü de yapabilirsin.dedğin gibi yaratıcılıkta sınır yok...

Allegra'nde dedi ki...

yaratıcı insanlara bayılıyorum yahu :)

Tijen dedi ki...

Bana gençliğimi hatırlattın Melisa. Ben de yapardım topladığım kozalaklardan bir şeyler. Nasıl da gurur duyardım.

Sevde dedi ki...

Maşallah ya ne güzel fikir ellerinize sağlık gerçekten güzel olmuş, altın sarısını bende çok severim :)
Hakikaten ya devir ekonomi devri :)
Öpüyoruuuuuuummm

Yelda dedi ki...

Kozalakları bende severim çokta güzel olmuş ellerine sağlık

Benimde topladıklarım daha kapı, masa süsü yapılmak için bekliyorlar bakmak istersen

http://yldoz.blogspot.com/2008/10/kozalaklardan-masa-ss.html

neslihan dedi ki...

merhaba,ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim.süslemeler harika olmuş,ben de çok severim çam kozalaklarını,bi ara deniz kabuğu ve bunlardan çok toplamıştım ama tembellikten hiçbişi yapamadım:-)ellerine sağlık.sevgilerimle...

mehtap dedi ki...

Çok güzel olmuş çalışmalarınız.ellerinize sağlık.güle güle kullanın.Ekonomik şeylere yönelmek lazım hakikaten.Bunlarda bile yaratıcılığın sınırı yok aslında.sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzeller.
Benimde tam 1 tepsi kozalağım var.
Yazın boyucam.
Çok güzel görünüyor.
Sevgiler.

meliha dedi ki...

Harika görünüyorlar.
ellerine,emeğine sağlık
öpüyorum.
iyi haftasonları

ayfersultan dedi ki...

SA.Çok zevkli,yıllar önce eşim, kozalağı yeşil halinde tahtadan yapılan çiçekliğe çivi ile çakıp güneşte kurutup .daha sonra vernik ve çiçek dizayını yapmıştı.çok güzeldi fikir olsun derim.A.E.O.

meliha dedi ki...

Yine ben altaki tış işi motiflerden benim sandıktada vardı halada var.ben çok beğeniyorum.
yapanın ellerine sağlk
iyi geceler.

gül dedi ki...

ellerinize saglık çok güzel duruyorlar yaratıcı insanlara bayılıyorum sevgiler...

ELBİSTANLI dedi ki...

Blogumda başladığımız Ayet-el kürsi okumamıza katılan ve benim içinde okunsun diyen tüm arkadaşları gelen yorum sırasına göre listeledik.ilk 10 arkadaşımız için RANA (http://7474632002.blogcu.com/) adresinde okunuyor.destek olmak için ranaya uğrayabilirsin.ayrıca seninde olduğun listedeki diğer arkadaşlar için yeni ekleneceklerle birlikte pazartesiden itibaren benim blogumda okumaya başlayacağız.haberin olsun okumaya bekliyorum.güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle hayırlı geceler.

sarıgül dedi ki...

iyi akşamlar Melisa,senden birşey rica etsem kusuruma bakmazsın inşallah.Lily bana mesaj yazmış anlamıyorum.kelime kelime anlam çıkaramıyorum.zahmet olmazsa anlamlarını bana yazar mısın?
Hi sarigul, here is what I do in crochet
hello sarigul, hope you are doing fine seems nice what you cook

beyaz mendil dedi ki...

Ellerine sağlık,çok güzel olmuş.Kapı süsü de güzel oluyor kozalaklardan.

PrimaRima dedi ki...

Gayet güzel... simli iplerle bağlayıp balkon süsü olarakda kullanılabilir mesela:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Kozalaklar çok hoş oluyor boyanınca. akrilik boya ve fırça bayağı emekli olmuştur ayrıca. Ellerinize sağlık. Biraz daha pratik bir yöntemle boyamıştık biz kozalakları;
http://www.cocuklacocuk.com/index.php/suslu-kozalaklar/

mosquito dedi ki...

Benim de kozalaklarım vardı,boyanmayı bekleyen.Bulup yapmam lazım bir an önce.Teşekkürler hatırlattığınız için :))

ratatoule dedi ki...

çok güzel olmuşlar valla bayıldım ellerine sağlık bende kozalakları gümüş rengine boyadım çok şeker oldular:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...