25 Şubat 2009 Çarşamba

GAZETELİĞİM (NEWSPAPER BOX WITH TRANSFER TECHNIQUES)



















Transfer tekniği ile yaptığım gazeteliğimi sizlerle paylaşıyorum.
Bu gazeteliğimi ofiste evraklık olarak kullanıyordum.İşyerimi taşırken evime
getirdim.Artık evimin kapısında kullanacağım.Bu arada bu resmi çok beğenerek almıştım.Köylü kızları ne kadar güzel ifade edilmiş.Umarım beğenirsiniz.

With technical innovations, transfer I've done it.This is used as documents in the office I was it.When moving to my home business brought.Now you'll use in the door of my house.In the meantime, had taken this picture very approvingly.How is a phrase peasant girl.I hope ur like it.


22 yorum:

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

arz olarak benim zevkime yakın bir çalışma ...ben sevdim..emeğine sağlık..

derya dedi ki...

Melisacığım muhteşem olmuş ellerine
emeğine sağlık sevgiler...

GeCe dedi ki...

güzel görünüyor eline sağlık resim çok hoş

SMİLENA dedi ki...

ellerine sağlık .çok hoş olmuş.bende bir ara epey uğraşmıştım bunlarla.bu arada fondaki müzik harika.gloria mı?

ORGUKNIT dedi ki...

Evet Gloria 20 şarkı var.Gençliğimin şarkıları:))

Yelda dedi ki...

çok güzelmiş ellerine sağlık
aslında istiyorum öğrenmek ama
bakalım nezaman
Sevgiler

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

eline sağlık olsun..çok hoş bir çalışma olmuş.sevgiler

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

eline sağlık olsun..çok hoş bir çalışma olmuş.sevgiler

Aynur dedi ki...

Sizi ikinci el blogumuza bekliyoruz....

http://ikincielherseyburada.blogspot.com/

PrimaRima dedi ki...

Çok hoş :)

AskinAy dedi ki...

harika!!cok begendim emeginize saglik..

defneylebirlikte dedi ki...

bence harika olmuş canım.güle güle kullan.emeğine sağlık..

embir dedi ki...

çok güzel olmuş canım evet evinde kullanman daha iyi olmuş.

Leyya dedi ki...

resim gerçekten çok güzel arkadaşım.bu elde olanı degerlendirme olayına bayılıyorum.

MoonSun dedi ki...

Cok guzel olmus sevgili Orguknit, ben bayildim buna :)) harika bir calisma olmus :)

neslihan dedi ki...

ellerine sağlık.çok şık olmuş canım.sevgilerimle...

beyaz mendil dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş,güle güle kullan.Sevgiler

muazzez dedi ki...

canım arkadaşım ellerine emeğine sağlık çok güzel olmuş.
Takip listene aldığın için çok teşekkür ederim.İzin verirsen seni bağlantılarıma eklemek isterim:)))

melisa dedi ki...

elerine sağlık çok hoş olmuş
bende sizi izlemeye aldım sevgiler

ELBİSTANLI dedi ki...

merhabalar arkadaşım, yaklaşan mevlid kandili ve kutlu doğum haftası
sebebiyle yasin, kuran hatmi ve salavat okumaları başlattık.blogumu
ziyaret ederek katılımını bekliyorum.şimdiden hayırlı cumalar diliyerek
selamlar sevgiler bırakıyorum.

www.egdone.blogspot.com dedi ki...

Merhaba Merhaba,
Ben de sizin blogunuzda dolaştım biraz ama siz çok profesyonelsiniz. Ben de ruh da amatör blog da...Bana ziyarete gelmenize çok sevindim. Ben çalıştığım için bloguma çokca özen gösteremiyorum ve blog arkadaşlığı da nasıl yaparım bilemiyorum. Ama ben de sizi blog listeme ekliyorum ve çok yönlülüğünüzü ve profesyonelliğinizi alkışlıyorum. Blogunuz tek kelimeyle süper. Sevgiler...
www.egdone.blogspot.com

Metehanın annesi Şirin dedi ki...

süper olmuş harika ,ellerine ,emeğine sağlık....

sevgiler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...