30 Ocak 2009 Cuma

ESKİ TABAĞIMI DEĞERLENDİRDİM.(PAINT TO PORCELAIN)

Dostlar annemin çeyizinden kalan
eski tabağı evin süs eşyası haline getirdim.
Transfer tekniği ile kadın portresini porselen tabağa
aktardım.Kenarda boşluk kalan kısımları uygun renkli
boyalarla boyadım.Tabağın kenarına altın sarısı kontür çektim.
Üzerine çatlatma tekniği kullanarak
evimin büfesine bir güzel yerleştirdim:))


My friends
I salvaged my mother's to old plate.The photo is to plate with transfer technic
I painted up to over free playe.I paint out used with crack technic.
Later it's better place in my house.








9 yorum:

tatesal dedi ki...

Çok güzel olmuş,yeni fikirler ve sunumlar insanın kendinden birşeyler eklemesiyle hayat bulabiliyor...Sevgiyle kalın

nihan dedi ki...

çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.çok ta güzel blogunuz.selamlar

Ayça dedi ki...

Kesinlike çok hoş bir çalışma olmuş. Ne güzel, yaratıcı bayanları gördükçe büyük keyif alıyorum. Ellerine sağlık...

gonuldeneledokulenler dedi ki...

çok hoş olmuş ..bende bu tonlarda bir servis sehbası transveri çalışmıştım.renk onu çağrıştırdı.elinize sağlık.sevgilerrr.

Sevde dedi ki...

Aman ALLAH ım bu ne kadar güzel böyle maşallah...
Bu arada siteniz çok çok güzrl ellerinize sağlık...
Tekrar görüşmek dileğiyle ablacım :)

suzy dedi ki...

Harika gerçekten, ben de bardağa yapmak istiyorum ama sıcak etkiler mi çalışmamı acaba.

suzy dedi ki...

Mimledim seni 4x4 mim için sorular bloğumda. Kolay gelsin, bildiğin yerlerden somaya çalıştım:)

eylulbahcesi dedi ki...

tabak çok hoşuma gitti güzel bir değerlendirme olmuş eline sağlık

mosquito dedi ki...

Bu tabak nasıl bu hale dönüşmüş.Çok şık.Ellerinize,emeğinize sağlık..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...